+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

| Kategorie:

Lidé se chodí na sociální sítě bavit, proto vytváříme zábavné příspěvky, které poskytnou jasnou představu o zážitku, říká zakladatel firmy Zážitky.cz Jan Hájek

  • Jaké všechny kanály využíváte v marketingovém mixu? A kdybyste je měli seřadit od těch nejkonverznějších, jak by šly za sebou? 
    S výjimkou outdooru používáme asi všechny. Nejkonverznější jsou ty nejlépe měřitelné, tj. všechny formy Pay Per Click nástrojů. Ale je to trochu past, protože kdo ví, jestli nejsou nejkonverznější právě proto, že jsou nejlépe měřitelné. 😊 Ale teď vážně, domnívám se, že u nás platí klasická marketingová „mantra“, že se jednotlivé kanály navzájem podporují, v konverzních cestách se jich objevuje více a klíčové je uhlídat, aby ten celek splňoval podmínky návratnosti. 
  • Kdy a při čem jste zaznamenali, že investovat čas a práci do vašich sociálních sítí má význam? 
    Osobně nepatřím mezi milovníky sociálních sítí, spíš naopak. Na druhou stranu prodáváme zážitky a zážitky jsou zábava. A na sociální sítě se lidé také chodí bavit, takže tam chceme a potřebujeme být. Hodně se síla sociálních sítí ukázala při našem loňském Koncertu v balónu, který jsme na sociální sítě online streamovali a viděly jej díky tomu desetitisíce lidí. 
  • Jaké role vaše sociální sítě zastávají (prodejní, komunikační atd.)?  
    Přál bych si, aby více prodávaly, ale čím dál víc se to posouvá do role komunikační, zábavné, brandové.  
  • Facebook a Instagram jsou nyní v podstatě gró digitální komunikace. Využíváte, nebo plánujete i nějaké jiné sociální sítě – např. TikTok, Pinterest? Proč, proč ne? 
    Letos budeme zkoušet TikTok. Jsem k tomu skeptický stejně jako k celému zástupu sociálních sítí, takže může maximálně překvapit. 
  • Zaznamenali jste rostoucí popularitu videí napříč platformami? Využíváte toho?  
    Ano, videa patří do našeho mediálního mixu nezastupitelně. Materiálu máme hodně, je zábavný a pomůže zprostředkovat představu o zážitku ještě o něco lépe než fotky. 
  • Jaké příspěvky podle vás nejlépe prodávají zážitky a proč? 
    To bych také rád věděl 😊. Každopádně fungují nám samozřejmě příspěvky spojené s akcemi a zvýhodněními na nákup zážitkových poukazů.  
  • Motivujete vaše zákazníky, aby ze zakoupených zážitků sdíleli obsah na vaše sociální sítě, případně na soukromé s otagováním vašich stránek? 
    Jestli se ptáte na to, zdali odměňujeme lidi za sdílení, tak ne. Chci, aby to bylo přirozené a jelikož nabízíme takové zážitky, za které dáváme ruku do ohně, očekávám, že koho to fakt vezme za srdce, nasdílí to i bez externí motivace. 
  • Spolupracujete na sociálních sítích i s jinými značkami, poskytujete např. svoje produkty do soutěží na sítích jiných firem? 
    Když se naskytne příležitost, tak ano. Výhry jsme poskytovali např. právě pro soutěže na Facebooku GLS. Podpořili jsme i akci k Mezinárodní dni balíků GLS. Podobnou spolupráci děláme sem tam i s jinými značkami, ovšem pouze pokud nám to dává smysl a značka je s tou naší slučitelná co do své činnosti a hodnot. 
  • Dokážete si vybavit nějaký příspěvek, který měl nebývalý úspěch nebo na který jste nejvíce hrdý?  
    Byť to nebyla čistě záležitost sociálních sítí, tak jsem nejvíc hrdý na již zmiňovaný online stream ze světově prvního koncertu v horkovzdušném balónu. Povedlo se nám přenést kompletní koncertní stage do balónu a v letu uspořádat reálný koncert. Balón byl dokonce ověšen reproduktory, takže Matěj Ruppert s kolegy zpívali všem, nad kterými přelétali. Přenos na sociálních sítích sledovalo více než 15 tisíc diváků a považujeme to za velký úspěch. Na celý koncert se můžete podívat na www.koncertvbalonu.cz.  
| Kategorie:

Lidé se chodí na sociální sítě bavit, proto vytváříme zábavné příspěvky, které poskytnou jasnou představu o zážitku, říká zakladatel firmy Zážitky.cz Jan Hájek

  • Jaké všechny kanály využíváte v marketingovém mixu? A kdybyste je měli seřadit od těch nejkonverznějších, jak by šly za sebou?
    S výjimkou outdooru používáme asi všechny. Nejkonverznější jsou ty nejlépe měřitelné, tj. všechny formy Pay Per Click nástrojů. Ale je to trochu past, protože kdo ví, jestli nejsou nejkonverznější právě proto, že jsou nejlépe měřitelné. 😊 Ale teď vážně, domnívám se, že u nás platí klasická marketingová „mantra“, že se jednotlivé kanály navzájem podporují, v konverzních cestách se jich objevuje více a klíčové je uhlídat, aby ten celek splňoval podmínky návratnosti.
  • Kdy a při čem jste zaznamenali, že investovat čas a práci do vašich sociálních sítí má význam?
    Osobně nepatřím mezi milovníky sociálních sítí, spíš naopak. Na druhou stranu prodáváme zážitky a zážitky jsou zábava. A na sociální sítě se lidé také chodí bavit, takže tam chceme a potřebujeme být. Hodně se síla sociálních sítí ukázala při našem loňském Koncertu v balónu, který jsme na sociální sítě online streamovali a viděly jej díky tomu desetitisíce lidí.
  • Jaké role vaše sociální sítě zastávají (prodejní, komunikační atd.)?  
    Přál bych si, aby více prodávaly, ale čím dál víc se to posouvá do role komunikační, zábavné, brandové. Facebook a Instagram jsou nyní v podstatě gró digitální komunikace. Využíváte, nebo plánujete i nějaké jiné sociální sítě – např. TikTok, Pinterest? Proč, proč ne? Letos budeme zkoušet TikTok. Jsem k tomu skeptický stejně jako k celému zástupu sociálních sítí, takže může maximálně překvapit.
  • Zaznamenali jste rostoucí popularitu videí napříč platformami? Využíváte toho?  
    Ano, videa patří do našeho mediálního mixu nezastupitelně. Materiálu máme hodně, je zábavný a pomůže zprostředkovat představu o zážitku ještě o něco lépe než fotky.
  • Jaké příspěvky podle vás nejlépe prodávají zážitky a proč? 
    To bych také rád věděl 😊. Každopádně fungují nám samozřejmě příspěvky spojené s akcemi a zvýhodněními na nákup zážitkových poukazů.
  • Motivujete vaše zákazníky, aby ze zakoupených zážitků sdíleli obsah na vaše sociální sítě, případně na soukromé s otagováním vašich stránek? 
    Jestli se ptáte na to, zdali odměňujeme lidi za sdílení, tak ne. Chci, aby to bylo přirozené a jelikož nabízíme takové zážitky, za které dáváme ruku do ohně, očekávám, že koho to fakt vezme za srdce, nasdílí to i bez externí motivace.
  • Spolupracujete na sociálních sítích i s jinými značkami, poskytujete např. svoje produkty do soutěží na sítích jiných firem? 
    Když se naskytne příležitost, tak ano. Výhry jsme poskytovali např. právě pro soutěže na Facebooku GLS. Podpořili jsme i akci k Mezinárodní dni balíků GLS. Podobnou spolupráci děláme sem tam i s jinými značkami, ovšem pouze pokud nám to dává smysl a značka je s tou naší slučitelná co do své činnosti a hodnot.
  • Dokážete si vybavit nějaký příspěvek, který měl nebývalý úspěch nebo na který jste nejvíce hrdý?  
    Byť to nebyla čistě záležitost sociálních sítí, tak jsem nejvíc hrdý na již zmiňovaný online stream ze světově prvního koncertu v horkovzdušném balónu. Povedlo se nám přenést kompletní koncertní stage do balónu a v letu uspořádat reálný koncert. Balón byl dokonce ověšen reproduktory, takže Matěj Ruppert s kolegy zpívali všem, nad kterými přelétali. Přenos na sociálních sítích sledovalo více než 15 tisíc diváků a považujeme to za velký úspěch. Na celý koncert se můžete podívat na www.koncertvbalonu.cz.
Kategorie:

Lidé se chodí na sociální sítě bavit, proto vytváříme zábavné příspěvky, které poskytnou jasnou představu o zážitku, říká zakladatel firmy Zážitky.cz Jan Hájek

  • Jaké všechny kanály využíváte v marketingovém mixu? A kdybyste je měli seřadit od těch nejkonverznějších, jak by šly za sebou?
    S výjimkou outdooru používáme asi všechny. Nejkonverznější jsou ty nejlépe měřitelné, tj. všechny formy Pay Per Click nástrojů. Ale je to trochu past, protože kdo ví, jestli nejsou nejkonverznější právě proto, že jsou nejlépe měřitelné. 😊 Ale teď vážně, domnívám se, že u nás platí klasická marketingová „mantra“, že se jednotlivé kanály navzájem podporují, v konverzních cestách se jich objevuje více a klíčové je uhlídat, aby ten celek splňoval podmínky návratnosti.
  • Kdy a při čem jste zaznamenali, že investovat čas a práci do vašich sociálních sítí má význam?
    Osobně nepatřím mezi milovníky sociálních sítí, spíš naopak. Na druhou stranu prodáváme zážitky a zážitky jsou zábava. A na sociální sítě se lidé také chodí bavit, takže tam chceme a potřebujeme být. Hodně se síla sociálních sítí ukázala při našem loňském Koncertu v balónu, který jsme na sociální sítě online streamovali a viděly jej díky tomu desetitisíce lidí.
  • Jaké role vaše sociální sítě zastávají (prodejní, komunikační atd.)?  
    Přál bych si, aby více prodávaly, ale čím dál víc se to posouvá do role komunikační, zábavné, brandové. Facebook a Instagram jsou nyní v podstatě gró digitální komunikace. Využíváte, nebo plánujete i nějaké jiné sociální sítě – např. TikTok, Pinterest? Proč, proč ne? Letos budeme zkoušet TikTok. Jsem k tomu skeptický stejně jako k celému zástupu sociálních sítí, takže může maximálně překvapit.
  • Zaznamenali jste rostoucí popularitu videí napříč platformami? Využíváte toho?  
    Ano, videa patří do našeho mediálního mixu nezastupitelně. Materiálu máme hodně, je zábavný a pomůže zprostředkovat představu o zážitku ještě o něco lépe než fotky.
  • Jaké příspěvky podle vás nejlépe prodávají zážitky a proč? 
    To bych také rád věděl 😊. Každopádně fungují nám samozřejmě příspěvky spojené s akcemi a zvýhodněními na nákup zážitkových poukazů.
  • Motivujete vaše zákazníky, aby ze zakoupených zážitků sdíleli obsah na vaše sociální sítě, případně na soukromé s otagováním vašich stránek? 
    Jestli se ptáte na to, zdali odměňujeme lidi za sdílení, tak ne. Chci, aby to bylo přirozené a jelikož nabízíme takové zážitky, za které dáváme ruku do ohně, očekávám, že koho to fakt vezme za srdce, nasdílí to i bez externí motivace.
  • Spolupracujete na sociálních sítích i s jinými značkami, poskytujete např. svoje produkty do soutěží na sítích jiných firem? 
    Když se naskytne příležitost, tak ano. Výhry jsme poskytovali např. právě pro soutěže na Facebooku GLS. Podpořili jsme i akci k Mezinárodní dni balíků GLS. Podobnou spolupráci děláme sem tam i s jinými značkami, ovšem pouze pokud nám to dává smysl a značka je s tou naší slučitelná co do své činnosti a hodnot.
  • Dokážete si vybavit nějaký příspěvek, který měl nebývalý úspěch nebo na který jste nejvíce hrdý?  
    Byť to nebyla čistě záležitost sociálních sítí, tak jsem nejvíc hrdý na již zmiňovaný online stream ze světově prvního koncertu v horkovzdušném balónu. Povedlo se nám přenést kompletní koncertní stage do balónu a v letu uspořádat reálný koncert. Balón byl dokonce ověšen reproduktory, takže Matěj Ruppert s kolegy zpívali všem, nad kterými přelétali. Přenos na sociálních sítích sledovalo více než 15 tisíc diváků a považujeme to za velký úspěch. Na celý koncert se můžete podívat na www.koncertvbalonu.cz.