+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

08. 01. 2021 | Kategorie:  Aktuality

  • Výzkumná agentura Market Vision uspořádala specializovaný průzkum o telefonických informačních linkách přepravců
  • Zákaznický servis GLS si v tomto průzkumu vedl nejlépe

Zákaznický servis GLS v nezávislém průzkumu obstál na jedničku

Přepravní společnosti byly před loňskými Vánoci vytíženější než obvykle. Výzkumná agentura Market Vision se rozhodla v tomto mimořádně náročném období provést specializovaný průzkum, jak telefonické informační linky přepravců zvládají nápor zákazníků. Zákaznický servis GLS si v tomto nezávislém průzkumu vedl absolutně nejlépe. Celková úroveň kvality obsluhy GLS infolinek dosáhla 95 %. Mystery zákazníci oceňovali rychlost, ochotu, věcnost a srozumitelnost operátorů. Ke konkurentům se nervózní zákazníci mnohdy ani nedovolali.

Průzkum agentury Market Vision měl za cíl zmapovat, vyhodnotit a srovnat telefonické služby nejvýznamnějších českých přepravců a stanovit celkovou úroveň jejich kvality. Zaměřil se také na určení subjektivní spokojenosti zákazníků. Přesvědčivě nejlepšího výsledku dosáhla společnost GLS, která v hodnotících kritériích do okamžiku spojení s operátorem získala jako jediná absolutních 100 %. Konkurenci předběhla i v kritériích hodnotících kvalitu infolinky po spojení s operátorem. S výsledkem 92 % získala o 10 procentních bodů více než nejlepší z konkurenčních společností.

K hodnotícím kritériím patřila kvalita navigace automatem, čekací doba do spojení s operátorem, přivítání zákazníka a způsob zodpovězení jeho dotazů, dále celková ochota a přívětivost operátora a rozloučení. Výzkumníci se dotazovali, zda je společnost schopna doručit zásilku do Vánoc a zda zákazník může podat balík jako soukromá osoba. Operátoři společnosti GLS jako jediní ve všech případech jednoznačně uváděli termín garantovaného dodání balíku do Vánoc, a to i když neznali číslo objednávky. Konkurenční společnosti nebyly schopny termín doručení zaručit nebo pro další komunikaci striktně požadovaly číslo zásilky. Operátoři GLS byli schopni poskytnout komplexní informace o podání balíku soukromé osoby, zatímco konkurenti mnohdy zákazníka přepojili na jinou linku nebo odkazovali na jiné telefonní číslo.

Skvělý výsledek je zásluhou především našich zkušených a obětavých kolegyň, které obsluhovaly telefonní linky a kterým patří obrovský dík!

 

Jak celkově dopadl průzkum se dozvíte zde:  Výsledek průzkumu

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

08. 01. 2021 | Kategorie:  Aktuality

  • Výzkumná agentura Market Vision uspořádala specializovaný průzkum o telefonických informačních linkách přepravců
  • Zákaznický servis GLS si v tomto průzkumu vedl nejlépe

Zákaznický servis GLS v nezávislém průzkumu obstál na jedničku

Přepravní společnosti byly před loňskými Vánoci vytíženější než obvykle. Výzkumná agentura Market Vision se rozhodla v tomto mimořádně náročném období provést specializovaný průzkum, jak telefonické informační linky přepravců zvládají nápor zákazníků. Zákaznický servis GLS si v tomto nezávislém průzkumu vedl absolutně nejlépe. Celková úroveň kvality obsluhy GLS infolinek dosáhla 95 %. Mystery zákazníci oceňovali rychlost, ochotu, věcnost a srozumitelnost operátorů. Ke konkurentům se nervózní zákazníci mnohdy ani nedovolali.

Průzkum agentury Market Vision měl za cíl zmapovat, vyhodnotit a srovnat telefonické služby nejvýznamnějších českých přepravců a stanovit celkovou úroveň jejich kvality. Zaměřil se také na určení subjektivní spokojenosti zákazníků. Přesvědčivě nejlepšího výsledku dosáhla společnost GLS, která v hodnotících kritériích do okamžiku spojení s operátorem získala jako jediná absolutních 100 %. Konkurenci předběhla i v kritériích hodnotících kvalitu infolinky po spojení s operátorem. S výsledkem 92 % získala o 10 procentních bodů více než nejlepší z konkurenčních společností.

K hodnotícím kritériím patřila kvalita navigace automatem, čekací doba do spojení s operátorem, přivítání zákazníka a způsob zodpovězení jeho dotazů, dále celková ochota a přívětivost operátora a rozloučení. Výzkumníci se dotazovali, zda je společnost schopna doručit zásilku do Vánoc a zda zákazník může podat balík jako soukromá osoba. Operátoři společnosti GLS jako jediní ve všech případech jednoznačně uváděli termín garantovaného dodání balíku do Vánoc, a to i když neznali číslo objednávky. Konkurenční společnosti nebyly schopny termín doručení zaručit nebo pro další komunikaci striktně požadovaly číslo zásilky. Operátoři GLS byli schopni poskytnout komplexní informace o podání balíku soukromé osoby, zatímco konkurenti mnohdy zákazníka přepojili na jinou linku nebo odkazovali na jiné telefonní číslo.

Skvělý výsledek je zásluhou především našich zkušených a obětavých kolegyň, které obsluhovaly telefonní linky a kterým patří obrovský dík!

 

Jak celkově dopadl průzkum se dozvíte zde:  Výsledek průzkumu

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

08. 01. 2021 | Kategorie:  Aktuality

  • Výzkumná agentura Market Vision uspořádala specializovaný průzkum o telefonických informačních linkách přepravců
  • Zákaznický servis GLS si v tomto průzkumu vedl nejlépe

Zákaznický servis GLS v nezávislém průzkumu obstál na jedničku

Přepravní společnosti byly před loňskými Vánoci vytíženější než obvykle. Výzkumná agentura Market Vision se rozhodla v tomto mimořádně náročném období provést specializovaný průzkum, jak telefonické informační linky přepravců zvládají nápor zákazníků. Zákaznický servis GLS si v tomto nezávislém průzkumu vedl absolutně nejlépe. Celková úroveň kvality obsluhy GLS infolinek dosáhla 95 %. Mystery zákazníci oceňovali rychlost, ochotu, věcnost a srozumitelnost operátorů. Ke konkurentům se nervózní zákazníci mnohdy ani nedovolali.

Průzkum agentury Market Vision měl za cíl zmapovat, vyhodnotit a srovnat telefonické služby nejvýznamnějších českých přepravců a stanovit celkovou úroveň jejich kvality. Zaměřil se také na určení subjektivní spokojenosti zákazníků. Přesvědčivě nejlepšího výsledku dosáhla společnost GLS, která v hodnotících kritériích do okamžiku spojení s operátorem získala jako jediná absolutních 100 %. Konkurenci předběhla i v kritériích hodnotících kvalitu infolinky po spojení s operátorem. S výsledkem 92 % získala o 10 procentních bodů více než nejlepší z konkurenčních společností.

K hodnotícím kritériím patřila kvalita navigace automatem, čekací doba do spojení s operátorem, přivítání zákazníka a způsob zodpovězení jeho dotazů, dále celková ochota a přívětivost operátora a rozloučení. Výzkumníci se dotazovali, zda je společnost schopna doručit zásilku do Vánoc a zda zákazník může podat balík jako soukromá osoba. Operátoři společnosti GLS jako jediní ve všech případech jednoznačně uváděli termín garantovaného dodání balíku do Vánoc, a to i když neznali číslo objednávky. Konkurenční společnosti nebyly schopny termín doručení zaručit nebo pro další komunikaci striktně požadovaly číslo zásilky. Operátoři GLS byli schopni poskytnout komplexní informace o podání balíku soukromé osoby, zatímco konkurenti mnohdy zákazníka přepojili na jinou linku nebo odkazovali na jiné telefonní číslo.

Skvělý výsledek je zásluhou především našich zkušených a obětavých kolegyň, které obsluhovaly telefonní linky a kterým patří obrovský dík!

 

Jak celkově dopadl průzkum se dozvíte zde:  Výsledek průzkumu

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.