+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

Cestou k úspěchu je dělat věci jinak než ostatní, říká Filip Černý ze společnosti Kytary.cz

  • Na Youtube máte od roku 2008 více než 65 tisíc odběratelů a více než 31 milionů zhlédnutí videí. Považujete tato čísla za úspěch? Jak bylo případně náročné těchto hodnot dosáhnout?
    Youtube kanál patří jistě mezi naše úspěšnější projekty a jsme na něj velmi hrdí. Docela dlouho nám trvalo, než jsme našli koncept, který by nás odlišoval od konkurence a stal se dostatečně unikátním. V současné době má celý náš multimédia tým poměrně přesně nastavené, co a jak má vytvářet, a všechno šlape posledních několik let velmi dobře, tím myslím i tvorbu podcastů. 

  • V čem se liší tvorba Youtubového kanálu dnes od doby, kdy jste s Youtubem začínali? Změnil se za tu dobu nějak váš přístup a strategie?
    První produktová videa se natáčela ještě před mým příchodem do firmy. Z dnešního pohledu by působila asi poněkud úsměvně. Videa jsme tvořili víceméně náhodně dle aktuální potřeby a bez důmyslnějšího plánu. Větší prioritu a řád jsme tomu dali až v roce 2021, kdy jsme vybudovali profesionální studio a výrazně jsme se posunuli v produktové fotografii a ve tvorbě videí. Zde již vznikaly první ucelené materiály jako hudební školy, recenze, inspirační obsah, zábava a tak podobně. Celkově jsme profesionálnější. Máme k dispozici lepší techniku, větší tým i rozpočet. Pracujeme více na pravidelné bázi a hlavní náplní práce jsou seriály nebo pořady. Pravidelnost je obrovská výhoda. Když se podaří vymyslet formát, na který se lidé budou těšit každý týden, je to k nezaplacení. Koncepčně jsme se otevřeli širší veřejnosti a tvoříme obsah nejen pro naši nejužší komunitu aktivních hudebníků, ale dokážeme oslovit i ty, kteří zatím na hudební nástroj nehrají.

  • Kdy jste zaznamenali největší boom vašeho kanálu a čím to bylo způsobeno?
    Zásadními milníky jsou úspěšné pořady: Kumšt, Basárny, On Air, Hospodský vodrhovačky nebo Hodně rychlá recenze. Vždy, když se nám podařilo najít správný formát pořadu, poskočila návštěvnost kanálu nahoru. Jistě nám pomáhají i jednotlivá videa, která mají dejme tomu trochu virální potenciál. Ta se snažíme párkrát do roka vymyslet.  

  • Koketujete i s jinými video platformami, když už vám YouTube dobře funguje?
    Video obsah tvoříme i pro Facebook nebo Instagram a TikTok, i když tam teprve začínáme. Snažíme se jednotlivé kanály vhodně propojovat tak, aby se vzájemně podporovaly. To platí třeba i o podcastech, kde jsou některé pořady vlastně jen audio verzí video pořadu z našeho Youtube. Funguje to skvěle.

  • Je těžké udržet si stálé diváky po 13 letech natáčení? 
    Jistě, diváci nám rostou a prochází různými fázemi. Mění se i svět kolem nás a ten online se mění doslova před očima. Je třeba neustále sledovat trendy a tu a tam něco změnit, upravit, nebo přijít s něčím úplně novým. Zatím se nám ale daří, máme dost energie a tvůrčí nálada nás ani po letech neopouští, spíš naopak. 

  • Co si myslíte, že je klíčem úspěchu e-shopu nebo jiné firmy na YouTube? 
    Základem je najít svou cestu a dělat to osobitě a trochu jinak než ostatní. Najít způsob, jak vystoupit z řady a vytvořit něco výjimečného, co budou mít lidé rádi. 

  • Kdo byl váš první host ve formátu „ON AIR“ a jak jste jej získali? 
    Prvním hostem byl Milan Cais z Tata Bojs, oslovil ho moderátor Pavel Kučera, protože se dobře znali a Milan tou dobou zrovna dělal na zajímavých věcech. Pak následoval třeba Mikolas Josef, Žofka Dařbujánová a další. První ohlasy byly ale dost vlažné a z počátku byl zájem o nový pořad vlastně velkým zklamáním. Trvalo několik měsíců, než jsme formát vyladili a dostali se na důstojná čísla. Bylo to celkem drama, ale jak se ukázalo, vyplatilo se nám pořádně zamakat a trochu si počkat na skvělé výsledky. 

  • S jakým nejzajímavějším hostem jste natáčeli a čím byl zajímavý? 
    To je dost těžká otázka, máme opravdu velký rozptyl hostů. Od mladých rapperů, přes alternativce až po legendy normalizačního popu. Dost nás překvapilo, že třeba Ivan Mládek nebo Marie Rottrová budou tak populární na platformě pro mladé. Překvapením pro mě bylo, že někteří umělci si před rozhovorem museli takzvaně “přepudrovat nos”, což nechci nijak soudit, jen jsem to asi nečekal. Vlastně je to dobře, alespoň jsou rozhovory autentické. 

  • V roce 2020 jste spolu s podpořili Soutěž o hymnu kurýrů GLS. Jak zpětně hodnotíte tento nápad a soutěžní příspěvky?
    Překvapilo velké množství soutěžních nahrávek. Některé byly opravdu na vysoké úrovni, jiné byly víc svérázné, originální, další zase pobavily, ale všechny byly psány srdcem. Je skvělé, že se podařilo aktivovat takové množství lidí, kteří byli ochotni investovat velké množství času a energie do tvorby hudebně literárního díla, kterým hymna bezesporu je. Baví mě projekty, které v lidech probouzí kreativitu. 

Cestou k úspěchu je dělat věci jinak než ostatní, říká Filip Černý ze společnosti Kytary.cz

  • Na Youtube máte od roku 2008 více než 65 tisíc odběratelů a více než 31 milionů zhlédnutí videí. Považujete tato čísla za úspěch? Jak bylo případně náročné těchto hodnot dosáhnout? Youtube kanál patří jistě mezi naše úspěšnější projekty a jsme na něj velmi hrdí. Docela dlouho nám trvalo, než jsme našli koncept, který by nás odlišoval od konkurence a stal se dostatečně unikátním. V současné době má celý náš multimédia tým poměrně přesně nastavené, co a jak má vytvářet, a všechno šlape posledních několik let velmi dobře, tím myslím i tvorbu podcastů.

 

  • V čem se liší tvorba Youtubového kanálu dnes od doby, kdy jste s Youtubem začínali? Změnil se za tu dobu nějak váš přístup a strategie? První produktová videa se natáčela ještě před mým příchodem do firmy. Z dnešního pohledu by působila asi poněkud úsměvně. Videa jsme tvořili víceméně náhodně dle aktuální potřeby a bez důmyslnějšího plánu. Větší prioritu a řád jsme tomu dali až v roce 2021, kdy jsme vybudovali profesionální studio a výrazně jsme se posunuli v produktové fotografii a ve tvorbě videí. Zde již vznikaly první ucelené materiály jako hudební školy, recenze, inspirační obsah, zábava a tak podobně. Celkově jsme profesionálnější. Máme k dispozici lepší techniku, větší tým i rozpočet. Pracujeme více na pravidelné bázi a hlavní náplní práce jsou seriály nebo pořady. Pravidelnost je obrovská výhoda. Když se podaří vymyslet formát, na který se lidé budou těšit každý týden, je to k nezaplacení. Koncepčně jsme se otevřeli širší veřejnosti a tvoříme obsah nejen pro naši nejužší komunitu aktivních hudebníků, ale dokážeme oslovit i ty, kteří zatím na hudební nástroj nehrají.

 

  • Kdy jste zaznamenali největší boom vašeho kanálu a čím to bylo způsobeno? Zásadními milníky jsou úspěšné pořady: Kumšt, Basárny, On Air, Hospodský vodrhovačky nebo Hodně rychlá recenze. Vždy, když se nám podařilo najít správný formát pořadu, poskočila návštěvnost kanálu nahoru. Jistě nám pomáhají i jednotlivá videa, která mají dejme tomu trochu virální potenciál. Ta se snažíme párkrát do roka vymyslet.

 

  • Koketujete i s jinými video platformami, když už vám YouTube dobře funguje? Video obsah tvoříme i pro Facebook nebo Instagram a TikTok, i když tam teprve začínáme. Snažíme se jednotlivé kanály vhodně propojovat tak, aby se vzájemně podporovaly. To platí třeba i o podcastech, kde jsou některé pořady vlastně jen audio verzí video pořadu z našeho Youtube. Funguje to skvěle.

 

  • Je těžké udržet si stálé diváky po 13 letech natáčení?  Jistě, diváci nám rostou a prochází různými fázemi. Mění se i svět kolem nás a ten online se mění doslova před očima. Je třeba neustále sledovat trendy a tu a tam něco změnit, upravit, nebo přijít s něčím úplně novým. Zatím se nám ale daří, máme dost energie a tvůrčí nálada nás ani po letech neopouští, spíš naopak.

 

  • Co si myslíte, že je klíčem úspěchu e-shopu nebo jiné firmy na YouTube?  Základem je najít svou cestu a dělat to osobitě a trochu jinak než ostatní. Najít způsob, jak vystoupit z řady a vytvořit něco výjimečného, co budou mít lidé rádi.

 

  • Kdo byl váš první host ve formátu „ON AIR“ a jak jste jej získali?  Prvním hostem byl Milan Cais z Tata Bojs, oslovil ho moderátor Pavel Kučera, protože se dobře znali a Milan tou dobou zrovna dělal na zajímavých věcech. Pak následoval třeba Mikolas Josef, Žofka Dařbujánová a další. První ohlasy byly ale dost vlažné a z počátku byl zájem o nový pořad vlastně velkým zklamáním. Trvalo několik měsíců, než jsme formát vyladili a dostali se na důstojná čísla. Bylo to celkem drama, ale jak se ukázalo, vyplatilo se nám pořádně zamakat a trochu si počkat na skvělé výsledky.

 

  • S jakým nejzajímavějším hostem jste natáčeli a čím byl zajímavý?  To je dost těžká otázka, máme opravdu velký rozptyl hostů. Od mladých rapperů, přes alternativce až po legendy normalizačního popu. Dost nás překvapilo, že třeba Ivan Mládek nebo Marie Rottrová budou tak populární na platformě pro mladé. Překvapením pro mě bylo, že někteří umělci si před rozhovorem museli takzvaně “přepudrovat nos”, což nechci nijak soudit, jen jsem to asi nečekal. Vlastně je to dobře, alespoň jsou rozhovory autentické.

 

  • V roce 2020 jste spolu s podpořili Soutěž o hymnu kurýrů GLS. Jak zpětně hodnotíte tento nápad a soutěžní příspěvky? Překvapilo velké množství soutěžních nahrávek. Některé byly opravdu na vysoké úrovni, jiné byly víc svérázné, originální, další zase pobavily, ale všechny byly psány srdcem. Je skvělé, že se podařilo aktivovat takové množství lidí, kteří byli ochotni investovat velké množství času a energie do tvorby hudebně literárního díla, kterým hymna bezesporu je. Baví mě projekty, které v lidech probouzí kreativitu.
Kategorie:

Cestou k úspěchu je dělat věci jinak než ostatní, říká Filip Černý ze společnosti Kytary.cz

  • Na Youtube máte od roku 2008 více než 65 tisíc odběratelů a více než 31 milionů zhlédnutí videí. Považujete tato čísla za úspěch? Jak bylo případně náročné těchto hodnot dosáhnout? Youtube kanál patří jistě mezi naše úspěšnější projekty a jsme na něj velmi hrdí. Docela dlouho nám trvalo, než jsme našli koncept, který by nás odlišoval od konkurence a stal se dostatečně unikátním. V současné době má celý náš multimédia tým poměrně přesně nastavené, co a jak má vytvářet, a všechno šlape posledních několik let velmi dobře, tím myslím i tvorbu podcastů.

 

  • V čem se liší tvorba Youtubového kanálu dnes od doby, kdy jste s Youtubem začínali? Změnil se za tu dobu nějak váš přístup a strategie? První produktová videa se natáčela ještě před mým příchodem do firmy. Z dnešního pohledu by působila asi poněkud úsměvně. Videa jsme tvořili víceméně náhodně dle aktuální potřeby a bez důmyslnějšího plánu. Větší prioritu a řád jsme tomu dali až v roce 2021, kdy jsme vybudovali profesionální studio a výrazně jsme se posunuli v produktové fotografii a ve tvorbě videí. Zde již vznikaly první ucelené materiály jako hudební školy, recenze, inspirační obsah, zábava a tak podobně. Celkově jsme profesionálnější. Máme k dispozici lepší techniku, větší tým i rozpočet. Pracujeme více na pravidelné bázi a hlavní náplní práce jsou seriály nebo pořady. Pravidelnost je obrovská výhoda. Když se podaří vymyslet formát, na který se lidé budou těšit každý týden, je to k nezaplacení. Koncepčně jsme se otevřeli širší veřejnosti a tvoříme obsah nejen pro naši nejužší komunitu aktivních hudebníků, ale dokážeme oslovit i ty, kteří zatím na hudební nástroj nehrají.

 

  • Kdy jste zaznamenali největší boom vašeho kanálu a čím to bylo způsobeno? Zásadními milníky jsou úspěšné pořady: Kumšt, Basárny, On Air, Hospodský vodrhovačky nebo Hodně rychlá recenze. Vždy, když se nám podařilo najít správný formát pořadu, poskočila návštěvnost kanálu nahoru. Jistě nám pomáhají i jednotlivá videa, která mají dejme tomu trochu virální potenciál. Ta se snažíme párkrát do roka vymyslet.

 

  • Koketujete i s jinými video platformami, když už vám YouTube dobře funguje? Video obsah tvoříme i pro Facebook nebo Instagram a TikTok, i když tam teprve začínáme. Snažíme se jednotlivé kanály vhodně propojovat tak, aby se vzájemně podporovaly. To platí třeba i o podcastech, kde jsou některé pořady vlastně jen audio verzí video pořadu z našeho Youtube. Funguje to skvěle.

 

  • Je těžké udržet si stálé diváky po 13 letech natáčení?  Jistě, diváci nám rostou a prochází různými fázemi. Mění se i svět kolem nás a ten online se mění doslova před očima. Je třeba neustále sledovat trendy a tu a tam něco změnit, upravit, nebo přijít s něčím úplně novým. Zatím se nám ale daří, máme dost energie a tvůrčí nálada nás ani po letech neopouští, spíš naopak.

 

  • Co si myslíte, že je klíčem úspěchu e-shopu nebo jiné firmy na YouTube?  Základem je najít svou cestu a dělat to osobitě a trochu jinak než ostatní. Najít způsob, jak vystoupit z řady a vytvořit něco výjimečného, co budou mít lidé rádi.

 

  • Kdo byl váš první host ve formátu „ON AIR“ a jak jste jej získali?  Prvním hostem byl Milan Cais z Tata Bojs, oslovil ho moderátor Pavel Kučera, protože se dobře znali a Milan tou dobou zrovna dělal na zajímavých věcech. Pak následoval třeba Mikolas Josef, Žofka Dařbujánová a další. První ohlasy byly ale dost vlažné a z počátku byl zájem o nový pořad vlastně velkým zklamáním. Trvalo několik měsíců, než jsme formát vyladili a dostali se na důstojná čísla. Bylo to celkem drama, ale jak se ukázalo, vyplatilo se nám pořádně zamakat a trochu si počkat na skvělé výsledky.

 

  • S jakým nejzajímavějším hostem jste natáčeli a čím byl zajímavý?  To je dost těžká otázka, máme opravdu velký rozptyl hostů. Od mladých rapperů, přes alternativce až po legendy normalizačního popu. Dost nás překvapilo, že třeba Ivan Mládek nebo Marie Rottrová budou tak populární na platformě pro mladé. Překvapením pro mě bylo, že někteří umělci si před rozhovorem museli takzvaně “přepudrovat nos”, což nechci nijak soudit, jen jsem to asi nečekal. Vlastně je to dobře, alespoň jsou rozhovory autentické.

 

  • V roce 2020 jste spolu s podpořili Soutěž o hymnu kurýrů GLS. Jak zpětně hodnotíte tento nápad a soutěžní příspěvky? Překvapilo velké množství soutěžních nahrávek. Některé byly opravdu na vysoké úrovni, jiné byly víc svérázné, originální, další zase pobavily, ale všechny byly psány srdcem. Je skvělé, že se podařilo aktivovat takové množství lidí, kteří byli ochotni investovat velké množství času a energie do tvorby hudebně literárního díla, kterým hymna bezesporu je. Baví mě projekty, které v lidech probouzí kreativitu.