+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

| Kategorie:

Klíčové je vyřídit požadavek klienta k jeho maximální spokojenosti, říká Petra z oddělení zákaznické IT podpory GLS

  • Jak ses dostala k pozici na IT? 
    Přes pracovní portál jsem se dozvěděla o nabídce práce v zákaznickém oddělení GLS. Při pohovoru slovo dalo slovo a díky mým předešlým zkušenostem z oblasti IT mi byla nabídnuta přímo pozice IT Customer Support, která mě hned od začátku oslovila a jsem za ni ráda. 
  • Co považuješ za svůj největší pracovní úspěch? 
    Asi nemůžu ukázat na jeden konkrétní případ, ale pro mě je úspěchem vždycky to, když je klient na konci hovoru spokojen. 
  • Jak dlouho ti trvalo, než ses v systémech pro posílání balíků zorientovala? 
    Co se týče samotných systémů a uživatelského nastavení, tak to nebylo až tak složité na pochopení. Složitější bylo spíše pozadí balíkové logistiky, které je pro laika komplikované a chvíli trvá, než do toho člověk pronikne. 
  • Jak se podle tebe budou IT systémy rozvíjet během dalších pěti let? V čem si myslíš, že je budoucnost? 
    Přála bych si, aby IT systémy byly uživatelsky jednoduché, intuitivní a co nejvíce automatizované. V době, kdy se systémy vyvíjí rychlým tempem, vidím budoucnost ve flexibilitě, přizpůsobení a maximální automatizaci. Poslat balík, změnit svozovou adresu nebo vybrat doplňkovou službu bude možné provést na co nejméně kliknutí a uživatel nebude muset po ničem složitě pátrat. Těší mě, že se navíc na tomto procesu mohu podílet. 
  • Jaký je tvůj pracovní tým na IT? 
    Musím říct, že lidé v GLS jsou celkově přátelští a ochotní, a to samé platí pro IT oddělení. Vždy, když potřebuji s něčím pomoci, mám se na koho obrátit a vždy mi pomohou, i když mají hromadu jiné práce a vůbec by se mnou nemuseli ztrácet čas. Na IT tvoříme super partu lidí a díky našemu specifickému smyslu pro humor se každý den dost nasmějeme. 
  • Co považuješ za nedůležitější kvalitu pro tvoji pracovní pozici? 
    Určitě příjemné vystupování a ochotu. Člověk musí být schopen zachovat chladnou hlavu a ochotně poradit i v nepříjemné situaci, kdy je člověk na druhém konci zaseklý na nějakém problému, který se mu nedaří vyřešit. V takové situaci je důležité, aby viděl maximální snahu i z naší strany. 
  • Jak vnímáš práci v mezinárodní společnosti? Jaká jsou pozitiva a negativa? 
    Jako výhodu vnímám stabilní prostředí a budoucnost oboru balíkové přepravy. Nevýhodou je, že jsme v rámci mezinárodního IT systému závislí na schvalování některých procesů v zahraničí, což nám často svazuje ruce k rychlejší reakci.  
  • Jakých pracovních benefitů si nejvíce vážíš? 
    Benefitů je celá řada a pro každého je důležitý jiný. Osobně si nejvíce vážím a vyhovuje mi možnost práce na home-office.  
  • Co ti práce v GLS přinesla? 
    Pohodu! Nechodím do práce otrávená nebo nervózní, co mi zase den přinese nebo jaké problémy musím řešit. 
| Kategorie:

Klíčové je vyřídit požadavek klienta k jeho maximální spokojenosti, říká Petra z oddělení zákaznické IT podpory GLS

  • Jak ses dostala k pozici na IT?

    Přes pracovní portál jsem se dozvěděla o nabídce práce v zákaznickém oddělení GLS. Při pohovoru slovo dalo slovo a díky mým předešlým zkušenostem z oblasti IT mi byla nabídnuta přímo pozice IT Customer Support, která mě hned od začátku oslovila a jsem za ni ráda. 

 

  • Co považuješ za svůj největší pracovní úspěch?

    Asi nemůžu ukázat na jeden konkrétní případ, ale pro mě je úspěchem vždycky to, když je klient na konci hovoru spokojen. 

 

  • Jak dlouho ti trvalo, než ses v systémech pro posílání balíků zorientovala?

    Co se týče samotných systémů a uživatelského nastavení, tak to nebylo až tak složité na pochopení. Složitější bylo spíše pozadí balíkové logistiky, které je pro laika komplikované a chvíli trvá, než do toho člověk pronikne. 

 

  • Jak se podle tebe budou IT systémy rozvíjet během dalších pěti let? V čem si myslíš, že je budoucnost?

    Přála bych si, aby IT systémy byly uživatelsky jednoduché, intuitivní a co nejvíce automatizované. V době, kdy se systémy vyvíjí rychlým tempem, vidím budoucnost ve flexibilitě, přizpůsobení a maximální automatizaci. Poslat balík, změnit svozovou adresu nebo vybrat doplňkovou službu bude možné provést na co nejméně kliknutí a uživatel nebude muset po ničem složitě pátrat. Těší mě, že se navíc na tomto procesu mohu podílet. 

 

  • Jaký je tvůj pracovní tým na IT?

    Musím říct, že lidé v GLS jsou celkově přátelští a ochotní, a to samé platí pro IT oddělení. Vždy, když potřebuji s něčím pomoci, mám se na koho obrátit a vždy mi pomohou, i když mají hromadu jiné práce a vůbec by se mnou nemuseli ztrácet čas. Na IT tvoříme super partu lidí a díky našemu specifickému smyslu pro humor se každý den dost nasmějeme. 

 

  • Co považuješ za nedůležitější kvalitu pro tvoji pracovní pozici?

    Určitě příjemné vystupování a ochotu. Člověk musí být schopen zachovat chladnou hlavu a ochotně poradit i v nepříjemné situaci, kdy je člověk na druhém konci zaseklý na nějakém problému, který se mu nedaří vyřešit. V takové situaci je důležité, aby viděl maximální snahu i z naší strany. 

 

  • Jak vnímáš práci v mezinárodní společnosti? Jaká jsou pozitiva a negativa?

    Jako výhodu vnímám stabilní prostředí a budoucnost oboru balíkové přepravy. Nevýhodou je, že jsme v rámci mezinárodního IT systému závislí na schvalování některých procesů v zahraničí, což nám často svazuje ruce k rychlejší reakci.  

 

  • Jakých pracovních benefitů si nejvíce vážíš?

    Benefitů je celá řada a pro každého je důležitý jiný. Osobně si nejvíce vážím a vyhovuje mi možnost práce na home-office.  

 

  • Co ti práce v GLS přinesla?

    Pohodu! Nechodím do práce otrávená nebo nervózní, co mi zase den přinese nebo jaké problémy musím řešit. 
Kategorie:

Klíčové je vyřídit požadavek klienta k jeho maximální spokojenosti, říká Petra z oddělení zákaznické IT podpory GLS

  • Jak ses dostala k pozici na IT?

    Přes pracovní portál jsem se dozvěděla o nabídce práce v zákaznickém oddělení GLS. Při pohovoru slovo dalo slovo a díky mým předešlým zkušenostem z oblasti IT mi byla nabídnuta přímo pozice IT Customer Support, která mě hned od začátku oslovila a jsem za ni ráda. 

 

  • Co považuješ za svůj největší pracovní úspěch?

    Asi nemůžu ukázat na jeden konkrétní případ, ale pro mě je úspěchem vždycky to, když je klient na konci hovoru spokojen. 

 

  • Jak dlouho ti trvalo, než ses v systémech pro posílání balíků zorientovala?

    Co se týče samotných systémů a uživatelského nastavení, tak to nebylo až tak složité na pochopení. Složitější bylo spíše pozadí balíkové logistiky, které je pro laika komplikované a chvíli trvá, než do toho člověk pronikne. 

 

  • Jak se podle tebe budou IT systémy rozvíjet během dalších pěti let? V čem si myslíš, že je budoucnost?

    Přála bych si, aby IT systémy byly uživatelsky jednoduché, intuitivní a co nejvíce automatizované. V době, kdy se systémy vyvíjí rychlým tempem, vidím budoucnost ve flexibilitě, přizpůsobení a maximální automatizaci. Poslat balík, změnit svozovou adresu nebo vybrat doplňkovou službu bude možné provést na co nejméně kliknutí a uživatel nebude muset po ničem složitě pátrat. Těší mě, že se navíc na tomto procesu mohu podílet. 

 

  • Jaký je tvůj pracovní tým na IT?

    Musím říct, že lidé v GLS jsou celkově přátelští a ochotní, a to samé platí pro IT oddělení. Vždy, když potřebuji s něčím pomoci, mám se na koho obrátit a vždy mi pomohou, i když mají hromadu jiné práce a vůbec by se mnou nemuseli ztrácet čas. Na IT tvoříme super partu lidí a díky našemu specifickému smyslu pro humor se každý den dost nasmějeme. 

 

  • Co považuješ za nedůležitější kvalitu pro tvoji pracovní pozici?

    Určitě příjemné vystupování a ochotu. Člověk musí být schopen zachovat chladnou hlavu a ochotně poradit i v nepříjemné situaci, kdy je člověk na druhém konci zaseklý na nějakém problému, který se mu nedaří vyřešit. V takové situaci je důležité, aby viděl maximální snahu i z naší strany. 

 

  • Jak vnímáš práci v mezinárodní společnosti? Jaká jsou pozitiva a negativa?

    Jako výhodu vnímám stabilní prostředí a budoucnost oboru balíkové přepravy. Nevýhodou je, že jsme v rámci mezinárodního IT systému závislí na schvalování některých procesů v zahraničí, což nám často svazuje ruce k rychlejší reakci.  

 

  • Jakých pracovních benefitů si nejvíce vážíš?

    Benefitů je celá řada a pro každého je důležitý jiný. Osobně si nejvíce vážím a vyhovuje mi možnost práce na home-office.  

 

  • Co ti práce v GLS přinesla?

    Pohodu! Nechodím do práce otrávená nebo nervózní, co mi zase den přinese nebo jaké problémy musím řešit.