+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

| Kategorie:

Markéta z finančního oddělení GLS má čísla, tabulky a reporty v malíku

  • Jak ses dostala k pozici ve finančním controllingu?
    Pěkně pomalu přes administrativu, účtování, párování faktur, cash management až ke controllingu. Nicméně jsem si zkusila v životě i práci v zahraničí a na brigádách třeba i velice odlišné, často fyzicky náročné práce. Tím si ujasnila, kam bych se profesně chtěla ubírat.
  • Co pro tebe bylo ze začátku největší překážkou?
    Skloubit práci a rodinu. Nová práce, prostředí i lidé, navíc po dlouhé pauze a v nové roli mámy. Jedno dítě nastupovalo do první třídy a druhé do školky. Vše bylo kompletně nové, ale myslím, že se zadařilo a fungujeme skvěle. Velký dík patří i trpělivým kolegům.
  • Jak vypadá tvůj typický pracovní den?
    Můj běžný pracovní den začíná kolem 6. hodiny ranní, kdy vypravuji děti do školy a školky a sebe do práce. Během dne vyřizuji své pracovní povinnosti, které se dají jednoduše shrnout: čísla, reporty, deadliny, emaily a komunikace se zahraničními kolegy. Některé dny, typicky během uzávěrky či přípravy rozpočtu a plánů na další roky, jsou delší a náročnější. Po práci se opět vracím do role mámy a věnuji se rodině, domácnosti a volnočasovým aktivitám.
  • Jaký je tvůj pracovní tým?
    Všichni jsme týmoví hráči, spolupráce funguje, takže jsem za takový tým velmi vděčná. Když se potkáme v kanceláři, navíc se i zasmějeme, což považuji za velmi přínosné a důležité pro dobrou atmosféru a dobré fungování.
  • Co považuješ za nedůležitější kvalitu pro tvoji pracovní pozici?
    Důslednost, analytické myšlení, trpělivost a umět si zachovat chladnout hlavu, eliminovat chyby i pod tlakem.
  • Jako controllorka musíš pracovat s velkým množstvím informací a čísel. Jak se v nich dokážeš orientovat?
    Na začátku mi pomohly zkušenosti a znalosti z praxe. Chvíli trvá, než člověk pronikne do tajů dané firmy. Nyní už mám svůj systém. Vím, kde můžou nastat nějaké komplikace, a na co se detailněji zaměřit, jak postupovat.
  • Jak vnímáš práci v mezinárodní společnosti? Jaká jsou pozitiva/negativa?
    Vlastně jsem si po návratu z ciziny vždy vybírala práci v mezinárodních společnostech. Hlavní důvody a pro mě pozitiva jsou, že je zde možnost komunikace v cizím jazyce, pro mě je to AJ, a setkávání se s lidmi z jiných zemí, i když třeba jen virtuálně. I v předchozím zaměstnání jsem měla hodně zahraničních kolegů a bylo to neskutečně fajn.
  • Co musí všechno umět finanční controllor? Má GLS na tuto pozici nějaké speciální požadavky?
    Orientace v účetnictví pomůže při analýze výnosů a nákladů a vytváření reportů, jestli jsou správně zařazené/zaúčtované. Potom práce s daty, analytické myšlení, pečlivost a důslednost, dodržování termínů, a protože jsme součástí mezinárodní společnosti, tak i angličtina jsou klíčové.
  • Co je podle tebe nejdůležitější úlohou controllingu v GLS? Plánování, řízení, podpora rozhodování, analýza?
    Analýza – umět zhodnotit, jestli jsou výsledná čísla pravdivá, nebo v nich třeba něco schází/přebývá, odhalit případnou chybu, a nést odpovědnost za komplexnost a správnost dat.
  • Co ti práce v GLS přinesla? Jak tě kariérně posouvá?
    Práce v GLS mi přinesla to, že do práce chodím ráda. Velice mě baví, a hlavně mám nejlepšího šéfa a lidi kolem sebe. Ze zkušenosti vím, že tyto okolnosti nejsou samozřejmost, a proto si toho moc vážím. Není nic horšího, než když ráno vstáváte s nechutí či strachem.  Co se týče kariérního posunu, tak je to pro mě velká příležitost, protože zde zastávám komplexní finanční controlling, a nejen jeho část, jako tomu bylo v předešlé firmě.
| Kategorie:

Markéta z finančního oddělení GLS má čísla, tabulky a reporty v malíku

  • Jak ses dostala k pozici ve finančním controllingu?
    Pěkně pomalu přes administrativu, účtování, párování faktur, cash management až ke controllingu. Nicméně jsem si zkusila v životě i práci v zahraničí a na brigádách třeba i velice odlišné, často fyzicky náročné práce. Tím si ujasnila, kam bych se profesně chtěla ubírat.

  • Co pro tebe bylo ze začátku největší překážkou?
    Skloubit práci a rodinu. Nová práce, prostředí i lidé, navíc po dlouhé pauze a v nové roli mámy. Jedno dítě nastupovalo do první třídy a druhé do školky. Vše bylo kompletně nové, ale myslím, že se zadařilo a fungujeme skvěle. Velký dík patří i trpělivým kolegům.

  • Jak vypadá tvůj typický pracovní den?
    Můj běžný pracovní den začíná kolem 6. hodiny ranní, kdy vypravuji děti do školy a školky a sebe do práce. Během dne vyřizuji své pracovní povinnosti, které se dají jednoduše shrnout: čísla, reporty, deadliny, emaily a komunikace se zahraničními kolegy. Některé dny, typicky během uzávěrky či přípravy rozpočtu a plánů na další roky, jsou delší a náročnější. Po práci se opět vracím do role mámy a věnuji se rodině, domácnosti a volnočasovým aktivitám.

  • Jaký je tvůj pracovní tým?
    Všichni jsme týmoví hráči, spolupráce funguje, takže jsem za takový tým velmi vděčná. Když se potkáme v kanceláři, navíc se i zasmějeme, což považuji za velmi přínosné a důležité pro dobrou atmosféru a dobré fungování.

  • Co považuješ za nedůležitější kvalitu pro tvoji pracovní pozici?
    Důslednost, analytické myšlení, trpělivost a umět si zachovat chladnout hlavu, eliminovat chyby i pod tlakem.

  • Jako controllorka musíš pracovat s velkým množstvím informací a čísel. Jak se v nich dokážeš orientovat?
    Na začátku mi pomohly zkušenosti a znalosti z praxe. Chvíli trvá, než člověk pronikne do tajů dané firmy. Nyní už mám svůj systém. Vím, kde můžou nastat nějaké komplikace, a na co se detailněji zaměřit, jak postupovat.

  • Jak vnímáš práci v mezinárodní společnosti? Jaká jsou pozitiva/negativa?
    Vlastně jsem si po návratu z ciziny vždy vybírala práci v mezinárodních společnostech. Hlavní důvody a pro mě pozitiva jsou, že je zde možnost komunikace v cizím jazyce, pro mě je to AJ, a setkávání se s lidmi z jiných zemí, i když třeba jen virtuálně. I v předchozím zaměstnání jsem měla hodně zahraničních kolegů a bylo to neskutečně fajn.

  • Co musí všechno umět finanční controllor?
    Má GLS na tuto pozici nějaké speciální požadavky? Orientace v účetnictví pomůže při analýze výnosů a nákladů a vytváření reportů, jestli jsou správně zařazené/zaúčtované. Potom práce s daty, analytické myšlení, pečlivost a důslednost, dodržování termínů, a protože jsme součástí mezinárodní společnosti, tak i angličtina jsou klíčové.

  • Co je podle tebe nejdůležitější úlohou controllingu v GLS? Plánování, řízení, podpora rozhodování, analýza?
    Analýza – umět zhodnotit, jestli jsou výsledná čísla pravdivá, nebo v nich třeba něco schází/přebývá, odhalit případnou chybu, a nést odpovědnost za komplexnost a správnost dat.

  • Co ti práce v GLS přinesla? Jak tě kariérně posouvá?
    Práce v GLS mi přinesla to, že do práce chodím ráda. Velice mě baví, a hlavně mám nejlepšího šéfa a lidi kolem sebe. Ze zkušenosti vím, že tyto okolnosti nejsou samozřejmost, a proto si toho moc vážím. Není nic horšího, než když ráno vstáváte s nechutí či strachem. Co se týče kariérního posunu, tak je to pro mě velká příležitost, protože zde zastávám komplexní finanční controlling, a nejen jeho část, jako tomu bylo v předešlé firmě.
Kategorie:

Markéta z finančního oddělení GLS má čísla, tabulky a reporty v malíku

  • Jak ses dostala k pozici ve finančním controllingu?
    Pěkně pomalu přes administrativu, účtování, párování faktur, cash management až ke controllingu. Nicméně jsem si zkusila v životě i práci v zahraničí a na brigádách třeba i velice odlišné, často fyzicky náročné práce. Tím si ujasnila, kam bych se profesně chtěla ubírat.

  • Co pro tebe bylo ze začátku největší překážkou?
    Skloubit práci a rodinu. Nová práce, prostředí i lidé, navíc po dlouhé pauze a v nové roli mámy. Jedno dítě nastupovalo do první třídy a druhé do školky. Vše bylo kompletně nové, ale myslím, že se zadařilo a fungujeme skvěle. Velký dík patří i trpělivým kolegům.

  • Jak vypadá tvůj typický pracovní den?
    Můj běžný pracovní den začíná kolem 6. hodiny ranní, kdy vypravuji děti do školy a školky a sebe do práce. Během dne vyřizuji své pracovní povinnosti, které se dají jednoduše shrnout: čísla, reporty, deadliny, emaily a komunikace se zahraničními kolegy. Některé dny, typicky během uzávěrky či přípravy rozpočtu a plánů na další roky, jsou delší a náročnější. Po práci se opět vracím do role mámy a věnuji se rodině, domácnosti a volnočasovým aktivitám.

  • Jaký je tvůj pracovní tým?
    Všichni jsme týmoví hráči, spolupráce funguje, takže jsem za takový tým velmi vděčná. Když se potkáme v kanceláři, navíc se i zasmějeme, což považuji za velmi přínosné a důležité pro dobrou atmosféru a dobré fungování.

  • Co považuješ za nedůležitější kvalitu pro tvoji pracovní pozici?
    Důslednost, analytické myšlení, trpělivost a umět si zachovat chladnout hlavu, eliminovat chyby i pod tlakem.

  • Jako controllorka musíš pracovat s velkým množstvím informací a čísel. Jak se v nich dokážeš orientovat?
    Na začátku mi pomohly zkušenosti a znalosti z praxe. Chvíli trvá, než člověk pronikne do tajů dané firmy. Nyní už mám svůj systém. Vím, kde můžou nastat nějaké komplikace, a na co se detailněji zaměřit, jak postupovat.

  • Jak vnímáš práci v mezinárodní společnosti? Jaká jsou pozitiva/negativa?
    Vlastně jsem si po návratu z ciziny vždy vybírala práci v mezinárodních společnostech. Hlavní důvody a pro mě pozitiva jsou, že je zde možnost komunikace v cizím jazyce, pro mě je to AJ, a setkávání se s lidmi z jiných zemí, i když třeba jen virtuálně. I v předchozím zaměstnání jsem měla hodně zahraničních kolegů a bylo to neskutečně fajn.

  • Co musí všechno umět finanční controllor?
    Má GLS na tuto pozici nějaké speciální požadavky? Orientace v účetnictví pomůže při analýze výnosů a nákladů a vytváření reportů, jestli jsou správně zařazené/zaúčtované. Potom práce s daty, analytické myšlení, pečlivost a důslednost, dodržování termínů, a protože jsme součástí mezinárodní společnosti, tak i angličtina jsou klíčové.

  • Co je podle tebe nejdůležitější úlohou controllingu v GLS? Plánování, řízení, podpora rozhodování, analýza?
    Analýza – umět zhodnotit, jestli jsou výsledná čísla pravdivá, nebo v nich třeba něco schází/přebývá, odhalit případnou chybu, a nést odpovědnost za komplexnost a správnost dat.

  • Co ti práce v GLS přinesla? Jak tě kariérně posouvá?
    Práce v GLS mi přinesla to, že do práce chodím ráda. Velice mě baví, a hlavně mám nejlepšího šéfa a lidi kolem sebe. Ze zkušenosti vím, že tyto okolnosti nejsou samozřejmost, a proto si toho moc vážím. Není nic horšího, než když ráno vstáváte s nechutí či strachem. Co se týče kariérního posunu, tak je to pro mě velká příležitost, protože zde zastávám komplexní finanční controlling, a nejen jeho část, jako tomu bylo v předešlé firmě.