+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

26. 02. 2021  | Kategorie:  Aktuality, Lidé

Manželé Hana a Jiří Hráčkovi z Jihlavy vyrábí již 30 let kvalitní plavky

Krátce po tom, co bylo občanům České republiky umožněno svobodné podnikání, se jihlavští manželé Hana a Jiří Hráčkovi pustili do výroby kvalitních plavek a plaveckých potřeb. Podnikání se postupem času mění a Hráčkovi se zvládli přizpůsobit jak přechodu do online sféry, tak i koronakrizi, která přinesla uzavření plaveckých areálů. Jaký je celý jejich příběh a proč se rozhodli využívat pro posílání svého zboží aplikaci e-Balík Profi od GLS se dozvíte v krátkém rozhovoru níže.

  • Kdy jste začali s podnikáním a výrobou plavek?

Naše podnikání v textilní výrobě začalo po sametové revoluci v samotném srdci Jihlavy. Přechod ze zaměstnání na dráhu živnostníka pro nás byl poměrně nejistý. Nicméně jsme byli přesvědčeni, že o poctivé české výrobky bude nadále vysoká poptávka nejen u nás, ale i ve světě. V současné době se specializujeme převážně na plavecké potřeby, které naši zákazníci mohou primárně zakoupit buď na výstavách či veletrzích, ale hlavně na našem e-shopu www.ceskeplavky.cz. Samozřejmě je i možnost zakoupit naše plavky přímo u nás na dílně v Jihlavě.

  • Jak náročné bylo začít s podnikáním na internetu?

Zpočátku jsme si byli nejistí, zda on-line prostředí pro nás nebude pouhou ztrátou času i peněz. Osobně preferujeme spíše osobní interakci se zákazníkem, kterému nejen rádi poradíme s výběrem, ale i získáme bezprostředně jeho zpětnou vazbu.

Avšak od sametové revoluce se toho mnoho změnilo a zanedlouho jsme si uvědomili, že potencionální zákazníky musíme oslovit i na internetu. 

Zásadní pro nás bylo sladit e-shop s výrobou a následně podchytit i navazující logistické proces. To bylo pravděpodobně pro nás nejtěžší. Na druhou stanu postupně poznáváme, že podnikání na internetu nám z velké části ulehčuje práci a my se tak můžeme ještě více soustředit na samotnou výrobu.

  • Jak vás ovlivnila koronakrize a s ní uzavření plaveckých areálů?

Koronakrize nás velmi zasáhla a nikdo z nás nevěděl, jak dlouho bude trvat. Shodou okolností uzavření plaveckých areálů nastalo v průběhu jara, které v naší branži patří k nejúspěšnějším prodejním obdobím. V návaznosti na to, bylo pro nás nezbytné vymyslet krizový plán, který udrží dílnu v chodu i v průběhu této nepříznivé situace. To se nám podařilo tím, že jsme pohotově reagovali na nedostatek roušek přeorientováním naší výroby na kvalitní dvouvrstvé textilní roušky pro děti i dospělé. Tento plán byl natolik úspěšný, že jsme navázali řadu nových kontaktů a v současné době jsou našimi odběrateli státní instituce, vysoké školy, rouškomaty, firmy atd.

  • Proč jste začali využívat e-Balík od GLS?

Naším cílem je zautomatizovat nejen výrobu, ale i expedici našich zásilek k zákazníkům, a protože balíků posíláme kolem 50 za měsíc, tak e-Balík byl vhodným řešením. V rámci několika chvilek jsme schopni odbavit naše zásilky jak pro podání v ParcelShopu nebo objednat u GLS přepravu s vyzvednutím balíků u nás na dílně. Navíc jsme s GLS dlouhodobě spokojeni, takže jejich aplikace je pro nás jasnou volbou.

  • Co byste poradili každému, kdo v podnikání nezažívá lehké časy?

Nezaspat na vavřínech, neztrácet chladnou hlavu a případně oslovit klienty právě prostřednictvím online prostředí.

 

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

26. 02. 2021  | Kategorie:  Aktuality, Lidé

Manželé Hana a Jiří Hráčkovi z Jihlavy vyrábí již 30 let kvalitní plavky

Krátce po tom, co bylo občanům České republiky umožněno svobodné podnikání, se jihlavští manželé Hana a Jiří Hráčkovi pustili do výroby kvalitních plavek a plaveckých potřeb. Podnikání se postupem času mění a Hráčkovi se zvládli přizpůsobit jak přechodu do online sféry, tak i koronakrizi, která přinesla uzavření plaveckých areálů. Jaký je celý jejich příběh a proč se rozhodli využívat pro posílání svého zboží aplikaci e-Balík Profi od GLS se dozvíte v krátkém rozhovoru níže.

  • Kdy jste začali s podnikáním a výrobou plavek?

Naše podnikání v textilní výrobě začalo po sametové revoluci v samotném srdci Jihlavy. Přechod ze zaměstnání na dráhu živnostníka pro nás byl poměrně nejistý. Nicméně jsme byli přesvědčeni, že o poctivé české výrobky bude nadále vysoká poptávka nejen u nás, ale i ve světě. V současné době se specializujeme převážně na plavecké potřeby, které naši zákazníci mohou primárně zakoupit buď na výstavách či veletrzích, ale hlavně na našem e-shopu www.ceskeplavky.cz. Samozřejmě je i možnost zakoupit naše plavky přímo u nás na dílně v Jihlavě.

  • Jak náročné bylo začít s podnikáním na internetu?

Zpočátku jsme si byli nejistí, zda on-line prostředí pro nás nebude pouhou ztrátou času i peněz. Osobně preferujeme spíše osobní interakci se zákazníkem, kterému nejen rádi poradíme s výběrem, ale i získáme bezprostředně jeho zpětnou vazbu.

Avšak od sametové revoluce se toho mnoho změnilo a zanedlouho jsme si uvědomili, že potencionální zákazníky musíme oslovit i na internetu. 

Zásadní pro nás bylo sladit e-shop s výrobou a následně podchytit i navazující logistické proces. To bylo pravděpodobně pro nás nejtěžší. Na druhou stanu postupně poznáváme, že podnikání na internetu nám z velké části ulehčuje práci a my se tak můžeme ještě více soustředit na samotnou výrobu.

  • Jak vás ovlivnila koronakrize a s ní uzavření plaveckých areálů?

Koronakrize nás velmi zasáhla a nikdo z nás nevěděl, jak dlouho bude trvat. Shodou okolností uzavření plaveckých areálů nastalo v průběhu jara, které v naší branži patří k nejúspěšnějším prodejním obdobím. V návaznosti na to, bylo pro nás nezbytné vymyslet krizový plán, který udrží dílnu v chodu i v průběhu této nepříznivé situace. To se nám podařilo tím, že jsme pohotově reagovali na nedostatek roušek přeorientováním naší výroby na kvalitní dvouvrstvé textilní roušky pro děti i dospělé. Tento plán byl natolik úspěšný, že jsme navázali řadu nových kontaktů a v současné době jsou našimi odběrateli státní instituce, vysoké školy, rouškomaty, firmy atd.

  • Proč jste začali využívat e-Balík od GLS?

Naším cílem je zautomatizovat nejen výrobu, ale i expedici našich zásilek k zákazníkům, a protože balíků posíláme kolem 50 za měsíc, tak e-Balík byl vhodným řešením. V rámci několika chvilek jsme schopni odbavit naše zásilky jak pro podání v ParcelShopu nebo objednat u GLS přepravu s vyzvednutím balíků u nás na dílně. Navíc jsme s GLS dlouhodobě spokojeni, takže jejich aplikace je pro nás jasnou volbou.

  • Co byste poradili každému, kdo v podnikání nezažívá lehké časy?

Nezaspat na vavřínech, neztrácet chladnou hlavu a případně oslovit klienty právě prostřednictvím online prostředí.

 

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

26. 02. 2021  | Kategorie:  Aktuality, Lidé

Manželé Hana a Jiří Hráčkovi z Jihlavy vyrábí již 30 let kvalitní plavky

Krátce po tom, co bylo občanům České republiky umožněno svobodné podnikání, se jihlavští manželé Hana a Jiří Hráčkovi pustili do výroby kvalitních plavek a plaveckých potřeb. Podnikání se postupem času mění a Hráčkovi se zvládli přizpůsobit jak přechodu do online sféry, tak i koronakrizi, která přinesla uzavření plaveckých areálů. Jaký je celý jejich příběh a proč se rozhodli využívat pro posílání svého zboží aplikaci e-Balík Profi od GLS se dozvíte v krátkém rozhovoru níže.

  • Kdy jste začali s podnikáním a výrobou plavek?

Naše podnikání v textilní výrobě začalo po sametové revoluci v samotném srdci Jihlavy. Přechod ze zaměstnání na dráhu živnostníka pro nás byl poměrně nejistý. Nicméně jsme byli přesvědčeni, že o poctivé české výrobky bude nadále vysoká poptávka nejen u nás, ale i ve světě. V současné době se specializujeme převážně na plavecké potřeby, které naši zákazníci mohou primárně zakoupit buď na výstavách či veletrzích, ale hlavně na našem e-shopu www.ceskeplavky.cz. Samozřejmě je i možnost zakoupit naše plavky přímo u nás na dílně v Jihlavě.

  • Jak náročné bylo začít s podnikáním na internetu?

Zpočátku jsme si byli nejistí, zda on-line prostředí pro nás nebude pouhou ztrátou času i peněz. Osobně preferujeme spíše osobní interakci se zákazníkem, kterému nejen rádi poradíme s výběrem, ale i získáme bezprostředně jeho zpětnou vazbu.

Avšak od sametové revoluce se toho mnoho změnilo a zanedlouho jsme si uvědomili, že potencionální zákazníky musíme oslovit i na internetu. 

Zásadní pro nás bylo sladit e-shop s výrobou a následně podchytit i navazující logistické proces. To bylo pravděpodobně pro nás nejtěžší. Na druhou stanu postupně poznáváme, že podnikání na internetu nám z velké části ulehčuje práci a my se tak můžeme ještě více soustředit na samotnou výrobu.

  • Jak vás ovlivnila koronakrize a s ní uzavření plaveckých areálů?

Koronakrize nás velmi zasáhla a nikdo z nás nevěděl, jak dlouho bude trvat. Shodou okolností uzavření plaveckých areálů nastalo v průběhu jara, které v naší branži patří k nejúspěšnějším prodejním obdobím. V návaznosti na to, bylo pro nás nezbytné vymyslet krizový plán, který udrží dílnu v chodu i v průběhu této nepříznivé situace. To se nám podařilo tím, že jsme pohotově reagovali na nedostatek roušek přeorientováním naší výroby na kvalitní dvouvrstvé textilní roušky pro děti i dospělé. Tento plán byl natolik úspěšný, že jsme navázali řadu nových kontaktů a v současné době jsou našimi odběrateli státní instituce, vysoké školy, rouškomaty, firmy atd.

  • Proč jste začali využívat e-Balík od GLS?

Naším cílem je zautomatizovat nejen výrobu, ale i expedici našich zásilek k zákazníkům, a protože balíků posíláme kolem 50 za měsíc, tak e-Balík byl vhodným řešením. V rámci několika chvilek jsme schopni odbavit naše zásilky jak pro podání v ParcelShopu nebo objednat u GLS přepravu s vyzvednutím balíků u nás na dílně. Navíc jsme s GLS dlouhodobě spokojeni, takže jejich aplikace je pro nás jasnou volbou.

  • Co byste poradili každému, kdo v podnikání nezažívá lehké časy?

Nezaspat na vavřínech, neztrácet chladnou hlavu a případně oslovit klienty právě prostřednictvím online prostředí.

 

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.