
GLS spouští jarní ekologickou kampaň s cílem motivovat lidi k pravidelnému pohybu i většímu využívání výdejních míst
GLS spouští jarní kampaň, která má za cíl motivovat lidi
GLS spouští jarní kampaň, která má za cíl motivovat lidi
+420 567 771 111 | info@gls-czech.com
+420 567 771 111 | info@gls-czech.com
GLS spouští jarní kampaň, která má za cíl motivovat lidi
GLS spouští jarní kampaň, která má za cíl motivovat lidi
Jakou roli zastávají sociální sítě ve firmě Zážitky.cz? To prozradí ve čtvrtém dílu rozhovorů na téma Trendy e-commerce Jan Hájek, zakladatel společnosti Zážitky.cz.
Petra pracuje v GLS přes dva roky jako zákaznická podpora na IT oddělení a nikdo jiný v GLS se v programech na odbavování přepravy balíků nevyzná tolik, jako právě ona.
GLS v rámci projektu Podnikavá žena dlouhodobě podporuje podnikatelky v e-commerce. V průběhu léta 2021 mohli zájemci registrovat své podnikatelské příběhy do soutěží eManuel a eŽena. Známe už vítězkyně!
Dva roky koronavirových restrikcí měly značný vliv na chování a nákupní zvyklosti celé populace. Část nákupů se přesunula z offline světa do online. Řada prodejen začala hledat způsoby, jak přivést zákazníky zpět, stejně jako klient GLS, firma Albi.
Jakou roli zastávají sociální sítě ve firmě Zážitky.cz? To prozradí ve čtvrtém dílu rozhovorů na téma Trendy e-commerce Jan Hájek, zakladatel společnosti Zážitky.cz.
Petra pracuje v GLS přes dva roky jako zákaznická podpora na IT oddělení a nikdo jiný v GLS se v programech na odbavování přepravy balíků nevyzná tolik, jako právě ona.
GLS v rámci projektu Podnikavá žena dlouhodobě podporuje podnikatelky v e-commerce. V průběhu léta 2021 mohli zájemci registrovat své podnikatelské příběhy do soutěží eManuel a eŽena. Známe už vítězkyně!
Dva roky koronavirových restrikcí měly značný vliv na chování a nákupní zvyklosti celé populace. Část nákupů se přesunula z offline světa do online. Řada prodejen začala hledat způsoby, jak přivést zákazníky zpět, stejně jako klient GLS, firma Albi.
Jakou roli zastávají sociální sítě ve firmě Zážitky.cz? To prozradí ve čtvrtém dílu rozhovorů na téma Trendy e-commerce Jan Hájek, zakladatel společnosti Zážitky.cz.
Petra pracuje v GLS přes dva roky jako zákaznická podpora na IT oddělení a nikdo jiný v GLS se v programech na odbavování přepravy balíků nevyzná tolik, jako právě ona.
GLS v rámci projektu Podnikavá žena dlouhodobě podporuje podnikatelky v e-commerce. V průběhu léta 2021 mohli zájemci registrovat své podnikatelské příběhy do soutěží eManuel a eŽena. Známe už vítězkyně!
Dva roky koronavirových restrikcí měly značný vliv na chování a nákupní zvyklosti celé populace. Část nákupů se přesunula z offline světa do online. Řada prodejen začala hledat způsoby, jak přivést zákazníky zpět, stejně jako klient GLS, firma Albi.