+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

20. 05. 2020 | Kategorie: B2B, E-shopy

• Nárůst v počtu registrovaných uživatel e-Balík Profi v době koronaviru

• Platba pomocí kreditů zlevňuje odesílání balíků a usnadňuje podnikání

• e-Balík Profi umožňuje hromadný import kontaktů, odesílání do celé Evropy

Kreditní systém pro zasílání balíků slaví v koronavirové době úspěch

GLS letos v březnu jako vůbec první na českém trhu zavedla novou službu, která uživatelům výrazně zlevnila zasílání balíků. Online aplikace e-Balík v nové verzi Profi umožňuje platby pomocí kreditů, tvorbu více adresářů, import kontaktů či hromadný tisk štítků. Služba se od ostrého spuštění těší velké oblibě především menších firem, které byly na základě vládních opatření proti šíření koronaviru nuceny přesunout své podnikání do online sféry. GLS od uzavření obchodů v polovině března zaznamenala 80% nárůst v počtu registrovaných uživatelů, kteří využívají kreditový systém.

Koronavirus odstartoval online podnikání mnoha menších firem, které byly zvyklé zboží nabízet pouze v kamenných prodejnách. Kreditový systém od března využívá také Šárka Ježková, která provozuje e-shop veselenozky.cz nabízející školní potřeby, učící věže, obuv a další doplňky pro děti. „Před koronavirovou krizí jsme odesílali balíky primárně prostřednictvím výdejních míst. Po zavedení vládních omezení se nám však počet objednávek zvýšil téměř o 50 % a navíc byla prakticky všechna výdejních míst uzavřena a rychle jsme museli najít jiný způsob odesílání zboží zákazníkům. Proto jsme se registrovali na e-Balíku Profi a hned druhý den u nás kurýr vyzvedával balíky a doručoval přímo na adresu,“ říká Šárka Ježková a dodává: „Posíláme v průměru 100 až 150 balíků měsíčně, a vyzkoušeli jsme proto i kreditový systém, díky kterému jsme na přepravném ušetřili téměř 10 %. I proto budeme tuto službu využít i nadále.“

Jak e-Balík Profi funguje?

Pomocí e-Balíku mohou zákazníci snadno odesílat zásilky po celé Evropě. Stačí balíček donést do nejbližšího GLS ParcelShopu, případně si klient může objednat vyzvednutí kurýrem přímo doma nebo v místě podnikání. Samozřejmostí je možnost sledování aktuálního stavu přepravy online. E-Balík ve verzi Profi navíc umožňuje dávkově nahrávat kontakty z počítače pomocí CSV souboru i hromadný tisk přepravních štítků. Nově přibyla k přímé online platbě možnost dobíjení kreditu, a to i klasickým bankovním převodem. Při dosažení většího počtu odeslaných balíků kreditový systém umožní dostat automaticky slevu a na přepravném tak výrazně ušetřit.

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

20. 05. 2020 | Kategorie: B2B, E-shopy

• Nárůst v počtu registrovaných uživatel e-Balík Profi v době koronaviru

• Platba pomocí kreditů zlevňuje odesílání balíků a usnadňuje podnikání

• e-Balík Profi umožňuje hromadný import kontaktů, odesílání do celé Evropy

Kreditní systém pro zasílání balíků slaví v koronavirové době úspěch

GLS letos v březnu jako vůbec první na českém trhu zavedla novou službu, která uživatelům výrazně zlevnila zasílání balíků. Online aplikace e-Balík v nové verzi Profi umožňuje platby pomocí kreditů, tvorbu více adresářů, import kontaktů či hromadný tisk štítků. Služba se od ostrého spuštění těší velké oblibě především menších firem, které byly na základě vládních opatření proti šíření koronaviru nuceny přesunout své podnikání do online sféry. GLS od uzavření obchodů v polovině března zaznamenala 80% nárůst v počtu registrovaných uživatelů, kteří využívají kreditový systém.

Koronavirus odstartoval online podnikání mnoha menších firem, které byly zvyklé zboží nabízet pouze v kamenných prodejnách. Kreditový systém od března využívá také Šárka Ježková, která provozuje e-shop veselenozky.cz nabízející školní potřeby, učící věže, obuv a další doplňky pro děti. „Před koronavirovou krizí jsme odesílali balíky primárně prostřednictvím výdejních míst. Po zavedení vládních omezení se nám však počet objednávek zvýšil téměř o 50 % a navíc byla prakticky všechna výdejních míst uzavřena a rychle jsme museli najít jiný způsob odesílání zboží zákazníkům. Proto jsme se registrovali na e-Balíku Profi a hned druhý den u nás kurýr vyzvedával balíky a doručoval přímo na adresu,“ říká Šárka Ježková a dodává: „Posíláme v průměru 100 až 150 balíků měsíčně, a vyzkoušeli jsme proto i kreditový systém, díky kterému jsme na přepravném ušetřili téměř 10 %. I proto budeme tuto službu využít i nadále.“

Jak e-Balík Profi funguje?

Pomocí e-Balíku mohou zákazníci snadno odesílat zásilky po celé Evropě. Stačí balíček donést do nejbližšího GLS ParcelShopu, případně si klient může objednat vyzvednutí kurýrem přímo doma nebo v místě podnikání. Samozřejmostí je možnost sledování aktuálního stavu přepravy online. E-Balík ve verzi Profi navíc umožňuje dávkově nahrávat kontakty z počítače pomocí CSV souboru i hromadný tisk přepravních štítků. Nově přibyla k přímé online platbě možnost dobíjení kreditu, a to i klasickým bankovním převodem. Při dosažení většího počtu odeslaných balíků kreditový systém umožní dostat automaticky slevu a na přepravném tak výrazně ušetřit.

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

20. 05. 2020 | Kategorie: B2B, E-shopy

• Nárůst v počtu registrovaných uživatel e-Balík Profi v době koronaviru

• Platba pomocí kreditů zlevňuje odesílání balíků a usnadňuje podnikání

• e-Balík Profi umožňuje hromadný import kontaktů, odesílání do celé Evropy

Kreditní systém pro zasílání balíků slaví v koronavirové době úspěch

GLS letos v březnu jako vůbec první na českém trhu zavedla novou službu, která uživatelům výrazně zlevnila zasílání balíků. Online aplikace e-Balík v nové verzi Profi umožňuje platby pomocí kreditů, tvorbu více adresářů, import kontaktů či hromadný tisk štítků. Služba se od ostrého spuštění těší velké oblibě především menších firem, které byly na základě vládních opatření proti šíření koronaviru nuceny přesunout své podnikání do online sféry. GLS od uzavření obchodů v polovině března zaznamenala 80% nárůst v počtu registrovaných uživatelů, kteří využívají kreditový systém.

Koronavirus odstartoval online podnikání mnoha menších firem, které byly zvyklé zboží nabízet pouze v kamenných prodejnách. Kreditový systém od března využívá také Šárka Ježková, která provozuje e-shop veselenozky.cz nabízející školní potřeby, učící věže, obuv a další doplňky pro děti. „Před koronavirovou krizí jsme odesílali balíky primárně prostřednictvím výdejních míst. Po zavedení vládních omezení se nám však počet objednávek zvýšil téměř o 50 % a navíc byla prakticky všechna výdejních míst uzavřena a rychle jsme museli najít jiný způsob odesílání zboží zákazníkům. Proto jsme se registrovali na e-Balíku Profi a hned druhý den u nás kurýr vyzvedával balíky a doručoval přímo na adresu,“ říká Šárka Ježková a dodává: „Posíláme v průměru 100 až 150 balíků měsíčně, a vyzkoušeli jsme proto i kreditový systém, díky kterému jsme na přepravném ušetřili téměř 10 %. I proto budeme tuto službu využít i nadále.“

Jak e-Balík Profi funguje?

Pomocí e-Balíku mohou zákazníci snadno odesílat zásilky po celé Evropě. Stačí balíček donést do nejbližšího GLS ParcelShopu, případně si klient může objednat vyzvednutí kurýrem přímo doma nebo v místě podnikání. Samozřejmostí je možnost sledování aktuálního stavu přepravy online. E-Balík ve verzi Profi navíc umožňuje dávkově nahrávat kontakty z počítače pomocí CSV souboru i hromadný tisk přepravních štítků. Nově přibyla k přímé online platbě možnost dobíjení kreditu, a to i klasickým bankovním převodem. Při dosažení většího počtu odeslaných balíků kreditový systém umožní dostat automaticky slevu a na přepravném tak výrazně ušetřit.

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.