+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

Kreditní systém pro zasílání balíků slaví v koronavirové době úspěch

Koronavirus odstartoval online podnikání mnoha menších firem, které byly zvyklé zboží nabízet pouze v kamenných prodejnách. Kreditový systém od března využívá také Šárka Ježková, která provozuje e-shop veselenozky.cz nabízející školní potřeby, učící věže, obuv a další doplňky pro děti. „Před koronavirovou krizí jsme odesílali balíky primárně prostřednictvím výdejních míst. Po zavedení vládních omezení se nám však počet objednávek zvýšil téměř o 50 % a navíc byla prakticky všechna výdejních míst uzavřena a rychle jsme museli najít jiný způsob odesílání zboží zákazníkům. Proto jsme se registrovali na e-Balíku Profi a hned druhý den u nás kurýr vyzvedával balíky a doručoval přímo na adresu,“ říká Šárka Ježková a dodává: „Posíláme v průměru 100 až 150 balíků měsíčně, a vyzkoušeli jsme proto i kreditový systém, díky kterému jsme na přepravném ušetřili téměř 10 %. I proto budeme tuto službu využít i nadále.“

Jak e-Balík Profi funguje?

Pomocí e-Balíku mohou zákazníci snadno odesílat zásilky po celé Evropě. Stačí balíček donést do nejbližšího GLS ParcelShopu, případně si klient může objednat vyzvednutí kurýrem přímo doma nebo v místě podnikání. Samozřejmostí je možnost sledování aktuálního stavu přepravy online. E-Balík ve verzi Profi navíc umožňuje dávkově nahrávat kontakty z počítače pomocí CSV souboru i hromadný tisk přepravních štítků. Nově přibyla k přímé online platbě možnost dobíjení kreditu, a to i klasickým bankovním převodem. Při dosažení většího počtu odeslaných balíků kreditový systém umožní dostat automaticky slevu a na přepravném tak výrazně ušetřit.

Kreditní systém pro zasílání balíků slaví v koronavirové době úspěch

Koronavirus odstartoval online podnikání mnoha menších firem, které byly zvyklé zboží nabízet pouze v kamenných prodejnách. Kreditový systém od března využívá také Šárka Ježková, která provozuje e-shop veselenozky.cz nabízející školní potřeby, učící věže, obuv a další doplňky pro děti. „Před koronavirovou krizí jsme odesílali balíky primárně prostřednictvím výdejních míst. Po zavedení vládních omezení se nám však počet objednávek zvýšil téměř o 50 % a navíc byla prakticky všechna výdejních míst uzavřena a rychle jsme museli najít jiný způsob odesílání zboží zákazníkům. Proto jsme se registrovali na e-Balíku Profi a hned druhý den u nás kurýr vyzvedával balíky a doručoval přímo na adresu,“ říká Šárka Ježková a dodává: „Posíláme v průměru 100 až 150 balíků měsíčně, a vyzkoušeli jsme proto i kreditový systém, díky kterému jsme na přepravném ušetřili téměř 10 %. I proto budeme tuto službu využít i nadále.“

Jak e-Balík Profi funguje?

Pomocí e-Balíku mohou zákazníci snadno odesílat zásilky po celé Evropě. Stačí balíček donést do nejbližšího GLS ParcelShopu, případně si klient může objednat vyzvednutí kurýrem přímo doma nebo v místě podnikání. Samozřejmostí je možnost sledování aktuálního stavu přepravy online. E-Balík ve verzi Profi navíc umožňuje dávkově nahrávat kontakty z počítače pomocí CSV souboru i hromadný tisk přepravních štítků. Nově přibyla k přímé online platbě možnost dobíjení kreditu, a to i klasickým bankovním převodem. Při dosažení většího počtu odeslaných balíků kreditový systém umožní dostat automaticky slevu a na přepravném tak výrazně ušetřit.
Kategorie:

Kreditní systém pro zasílání balíků slaví v koronavirové době úspěch

Koronavirus odstartoval online podnikání mnoha menších firem, které byly zvyklé zboží nabízet pouze v kamenných prodejnách. Kreditový systém od března využívá také Šárka Ježková, která provozuje e-shop veselenozky.cz nabízející školní potřeby, učící věže, obuv a další doplňky pro děti. „Před koronavirovou krizí jsme odesílali balíky primárně prostřednictvím výdejních míst. Po zavedení vládních omezení se nám však počet objednávek zvýšil téměř o 50 % a navíc byla prakticky všechna výdejních míst uzavřena a rychle jsme museli najít jiný způsob odesílání zboží zákazníkům. Proto jsme se registrovali na e-Balíku Profi a hned druhý den u nás kurýr vyzvedával balíky a doručoval přímo na adresu,“ říká Šárka Ježková a dodává: „Posíláme v průměru 100 až 150 balíků měsíčně, a vyzkoušeli jsme proto i kreditový systém, díky kterému jsme na přepravném ušetřili téměř 10 %. I proto budeme tuto službu využít i nadále.“

Jak e-Balík Profi funguje?

Pomocí e-Balíku mohou zákazníci snadno odesílat zásilky po celé Evropě. Stačí balíček donést do nejbližšího GLS ParcelShopu, případně si klient může objednat vyzvednutí kurýrem přímo doma nebo v místě podnikání. Samozřejmostí je možnost sledování aktuálního stavu přepravy online. E-Balík ve verzi Profi navíc umožňuje dávkově nahrávat kontakty z počítače pomocí CSV souboru i hromadný tisk přepravních štítků. Nově přibyla k přímé online platbě možnost dobíjení kreditu, a to i klasickým bankovním převodem. Při dosažení většího počtu odeslaných balíků kreditový systém umožní dostat automaticky slevu a na přepravném tak výrazně ušetřit.