GLS začala pro každodenní rozvoz balíků na depu v Hulíně využívat vůbec první velkou elektrickou dodávku, která uveze téměř stejné množství balíků jako běžná dodávka se spalovacím motorem, přičemž na jedno nabití ujede až 120 km. V následujících 12 měsících je plánováno rozšíření flotily minimálně o dalších 10 elektrododávek a 5 elektrických cargo kol. Jejich nasazení je součástí programu ThinkGreen a přispěje k omezení uhlíkové stopy.
GLS vstupuje v České republice do nové éry a rozšiřuje svůj vozový park o vůbec první velkou elektrickou dodávku. Po delším testování elektromobilů různých značek se konečně objevila na trhu plnohodnotná elektododávka pro rozvoz balíků. Mann eTGE v barvách GLS od února rozváží balíky po Kroměříži a blízkém okolí. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 36 kWh a nabízí dojezd až 120 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 7 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. Disponuje dostatečně velkým nákladovým prostorem o 10,5 m3, který pojme až na 300 balíků. Auto je tiché, plynule zrychluje a dobře se ovládá, je pouze potřeba hlídat si dojezd.

GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do roku 2022 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkoobjemových elektrických dodávek. Přibude rovněž 5 nákladních cargo kol, podobných tomu, které již od listopadu 2020 jezdí v ostrém provozu v cyklodepu na pražském Florenci. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.