+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

GLS CZ otestovala elektrickou dodávku Mercedes eSprinter

GLS CZ před nedávnem rozšířila svou flotilu o vůbec první velkokapacitní elektrickou dodávku, která je momentálně využívána pro každodenní rozvoz balíků v Hulíně a okolí. Dále však hledá a testuje vhodné modely, které by mohla zařadit do provozu. Jedním z nich je Mercedes eSprinter. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 35 kWh a nabízí dojezd až 130 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 8 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. K nabíjecímu konektoru se přistupuje zepředu a po dobu nabíjení může řidič sedět uvnitř, vozidlo zůstane odemčené.

Elektrická dodávka disponuje prostorem o velikosti 11 m3, který pojme až 300 balíků. Dodávka je tichá, zrychluje i brzdí systémem rekuperace. Pro kurýry mohou být jednou z výhod také pádla pod volantem, která regulují jízdní režim od volnoběžky až po silnou rekuperaci. K nevýhodám patří, stejně jako u konkurenčních značek, prozatím nízký dojezd a užitná hmotnost. Z výbavy jsou to třeba chybějící parkovací senzory.

GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do konce roku 2021 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkokapacitních elektrických dodávek. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.

GLS CZ otestovala elektrickou dodávku Mercedes eSprinter

GLS CZ před nedávnem rozšířila svou flotilu o vůbec první velkokapacitní elektrickou dodávku, která je momentálně využívána pro každodenní rozvoz balíků v Hulíně a okolí. Dále však hledá a testuje vhodné modely, které by mohla zařadit do provozu. Jedním z nich je Mercedes eSprinter. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 35 kWh a nabízí dojezd až 130 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 8 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. K nabíjecímu konektoru se přistupuje zepředu a po dobu nabíjení může řidič sedět uvnitř, vozidlo zůstane odemčené. Elektrická dodávka disponuje prostorem o velikosti 11 m3, který pojme až 300 balíků. Dodávka je tichá, zrychluje i brzdí systémem rekuperace. Pro kurýry mohou být jednou z výhod také pádla pod volantem, která regulují jízdní režim od volnoběžky až po silnou rekuperaci. K nevýhodám patří, stejně jako u konkurenčních značek, prozatím nízký dojezd a užitná hmotnost. Z výbavy jsou to třeba chybějící parkovací senzory. GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do konce roku 2021 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkokapacitních elektrických dodávek. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.

GLS CZ otestovala elektrickou dodávku Mercedes eSprinter

GLS CZ před nedávnem rozšířila svou flotilu o vůbec první velkokapacitní elektrickou dodávku, která je momentálně využívána pro každodenní rozvoz balíků v Hulíně a okolí. Dále však hledá a testuje vhodné modely, které by mohla zařadit do provozu. Jedním z nich je Mercedes eSprinter. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 35 kWh a nabízí dojezd až 130 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 8 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. K nabíjecímu konektoru se přistupuje zepředu a po dobu nabíjení může řidič sedět uvnitř, vozidlo zůstane odemčené. Elektrická dodávka disponuje prostorem o velikosti 11 m3, který pojme až 300 balíků. Dodávka je tichá, zrychluje i brzdí systémem rekuperace. Pro kurýry mohou být jednou z výhod také pádla pod volantem, která regulují jízdní režim od volnoběžky až po silnou rekuperaci. K nevýhodám patří, stejně jako u konkurenčních značek, prozatím nízký dojezd a užitná hmotnost. Z výbavy jsou to třeba chybějící parkovací senzory. GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do konce roku 2021 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkokapacitních elektrických dodávek. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.