19. 04. 2021  | Kategorie:  Novinky z GLS, Pomáháme
  • Dodávka pojme na 300 balíků a na jedno nabití ujede až 130 km
  • V letošním roce přibude v síti české GLS minimálně dalších 10 dodávek na elektrický pohon
  • Nasazení je součástí programu udržitelné logistiky ThinkGreen

GLS CZ otestovala elektrickou dodávku Mercedes eSprinter

GLS hledá vhodné modely, kterými by mohla rozšířit flotilu ekologicky šetrných vozů. Z toho důvodu začala testovat i novou dodávku na elektrický pohon Mercedes eSprinter. Ta pojme na 300 balíků, přičemž na jedno nabití ujede okolo 130 km. První velkokapacitní elektrická dodávka od firmy MAN rozváží balíky na depu v Hulíně již od letošního února. Do konce roku je plánováno rozšíření vozového parku o minimálně dalších 10 elektrododávek. Jejich nasazení je součástí programu ThinkGreen a přispěje k omezení uhlíkové stopy.

GLS CZ před nedávnem rozšířila svou flotilu o vůbec první velkokapacitní elektrickou dodávku, která je momentálně využívána pro každodenní rozvoz balíků v Hulíně a okolí. Dále však hledá a testuje vhodné modely, které by mohla zařadit do provozu. Jedním z nich je Mercedes eSprinter. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 35 kWh a nabízí dojezd až 130 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 8 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. K nabíjecímu konektoru se přistupuje zepředu a po dobu nabíjení může řidič sedět uvnitř, vozidlo zůstane odemčené.

Elektrická dodávka disponuje prostorem o velikosti 11 m3, který pojme až 300 balíků. Dodávka je tichá, zrychluje i brzdí systémem rekuperace. Pro kurýry mohou být jednou z výhod také pádla pod volantem, která regulují jízdní režim od volnoběžky až po silnou rekuperaci. K nevýhodám patří, stejně jako u konkurenčních značek, prozatím nízký dojezd a užitná hmotnost. Z výbavy jsou to třeba chybějící parkovací senzory.

GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do konce roku 2021 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkokapacitních elektrických dodávek. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

19. 04. 2021  | Kategorie:  Novinky z GLS, Pomáháme
  • Dodávka pojme na 300 balíků a na jedno nabití ujede až 130 km
  • V letošním roce přibude v síti české GLS minimálně dalších 10 dodávek na elektrický pohon
  • Nasazení je součástí programu udržitelné logistiky ThinkGreen

GLS CZ otestovala elektrickou dodávku Mercedes eSprinter

GLS hledá vhodné modely, kterými by mohla rozšířit flotilu ekologicky šetrných vozů. Z toho důvodu začala testovat i novou dodávku na elektrický pohon Mercedes eSprinter. Ta pojme na 300 balíků, přičemž na jedno nabití ujede okolo 130 km. První velkokapacitní elektrická dodávka od firmy MAN rozváží balíky na depu v Hulíně již od letošního února. Do konce roku je plánováno rozšíření vozového parku o minimálně dalších 10 elektrododávek. Jejich nasazení je součástí programu ThinkGreen a přispěje k omezení uhlíkové stopy.

GLS CZ před nedávnem rozšířila svou flotilu o vůbec první velkokapacitní elektrickou dodávku, která je momentálně využívána pro každodenní rozvoz balíků v Hulíně a okolí. Dále však hledá a testuje vhodné modely, které by mohla zařadit do provozu. Jedním z nich je Mercedes eSprinter. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 35 kWh a nabízí dojezd až 130 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 8 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. K nabíjecímu konektoru se přistupuje zepředu a po dobu nabíjení může řidič sedět uvnitř, vozidlo zůstane odemčené.

Elektrická dodávka disponuje prostorem o velikosti 11 m3, který pojme až 300 balíků. Dodávka je tichá, zrychluje i brzdí systémem rekuperace. Pro kurýry mohou být jednou z výhod také pádla pod volantem, která regulují jízdní režim od volnoběžky až po silnou rekuperaci. K nevýhodám patří, stejně jako u konkurenčních značek, prozatím nízký dojezd a užitná hmotnost. Z výbavy jsou to třeba chybějící parkovací senzory.

GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do konce roku 2021 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkokapacitních elektrických dodávek. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

19. 04. 2021  | Kategorie:  Novinky z GLS, Pomáháme
  • Dodávka pojme na 300 balíků a na jedno nabití ujede až 130 km
  • V letošním roce přibude v síti české GLS minimálně dalších 10 dodávek na elektrický pohon
  • Nasazení je součástí programu udržitelné logistiky ThinkGreen

GLS CZ otestovala elektrickou dodávku Mercedes eSprinter

GLS hledá vhodné modely, kterými by mohla rozšířit flotilu ekologicky šetrných vozů. Z toho důvodu začala testovat i novou dodávku na elektrický pohon Mercedes eSprinter. Ta pojme na 300 balíků, přičemž na jedno nabití ujede okolo 130 km. První velkokapacitní elektrická dodávka od firmy MAN rozváží balíky na depu v Hulíně již od letošního února. Do konce roku je plánováno rozšíření vozového parku o minimálně dalších 10 elektrododávek. Jejich nasazení je součástí programu ThinkGreen a přispěje k omezení uhlíkové stopy.

GLS CZ před nedávnem rozšířila svou flotilu o vůbec první velkokapacitní elektrickou dodávku, která je momentálně využívána pro každodenní rozvoz balíků v Hulíně a okolí. Dále však hledá a testuje vhodné modely, které by mohla zařadit do provozu. Jedním z nich je Mercedes eSprinter. Vozidlo disponuje baterií o kapacitě 35 kWh a nabízí dojezd až 130 km. Z 400 V zásuvky se dodávka dobije za 8 hodin, z klasické 230 V zásuvky pak za 15 hodin. K nabíjecímu konektoru se přistupuje zepředu a po dobu nabíjení může řidič sedět uvnitř, vozidlo zůstane odemčené.

Elektrická dodávka disponuje prostorem o velikosti 11 m3, který pojme až 300 balíků. Dodávka je tichá, zrychluje i brzdí systémem rekuperace. Pro kurýry mohou být jednou z výhod také pádla pod volantem, která regulují jízdní režim od volnoběžky až po silnou rekuperaci. K nevýhodám patří, stejně jako u konkurenčních značek, prozatím nízký dojezd a užitná hmotnost. Z výbavy jsou to třeba chybějící parkovací senzory.

GLS Česká republika usiluje o větší zastoupení vozů s alternativním pohonem a do konce roku 2021 plánuje přidat minimálně dalších 10 velkokapacitních elektrických dodávek. Modernizace flotily a zařazení elektrických vozidel je jedním z řady opatření udržitelné logistiky GLS.

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.