+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

Podnikání je potřeba se nebát a brát to trochu jako hru, říká Pavla Šťastná, eŽena 2021

  • Co pro Vás bylo impulzem začít podnikat?

Začala jsem podnikat prakticky ihned po střední škole. Prošla jsem hned několik naprosto neslučitelných oborů od ambasadorské spolupráce s Philip Morriss až po Pyroterru – nádherou show s pyrotechnickými, světelnými a ohňovými efekty, která díky našemu obchodnímu modelu projela celý svět a reprezentovala ČR třeba i ve finále Britain`s got Talent. Pocházím z podnikatelské rodiny a vždycky mi bylo vštěpováno „nehledej zaměstnání, zaměstnávej, vytvářej kultivované prostředí pro ostatní.“

  • Jaké byly začátky vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

To si nemyslím, mě naopak hned první rok přesvědčil, že podnikání má velký smysl. Všechny ty dojednané obchody mi přinášely velkou radost a dokázaly mě finančně skvěle zajistit, takže jsem si bez problémů mohla zaplatit studium VŠ už z vlastních prostředků. Krize přišly až poté s objemem a narůstající odpovědností.

  • Jakých úspěchů si nejvíce vážíte?

Narovinu si vážím nejvíc těch, kdy se ukáže, že mělo smysl dělat věci jinak. Kdy si takzvaně oddechnu, že ten předpokládaný neúspěch, kterým mě zrazovalo okolí se přeměnil v jedinečnost a výhodu.

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit, např. na zahraniční trhy?

Tento rok se v My Elegance s.r.o. děje velká přeměna. Dá se říci, že pro přežití firmy zcela měním obchodní model a přetvářím ho z B2C do B2B. Spoustu malých firem, které se zaměřily na krásné, udržitelné, smysluplné a lokální výrobky současná situace úplně zlomila. Spousta provozů už tady bohužel kvůli posledním letům, a především posledním měsícům, není. Moc se o tom nemluví, ale červená čísla jsou všude kolem nás a menší firmy se buď transformují, nebo končí.

  • Využíváte k propagaci svého byznysu sociální sítě? Proč ano, proč ne?

Ano, hojně. Naše cílová skupina se tam pohybuje ve velké míře, byla by marketingová sebevražda se tam neprezentovat. Ale už sociálním sítím nechci věnovat tolik energie, vždy když už máte pocit, že jste nějakému mechanismu porozuměli nebo si na to dokonce zaplatili kurz, do dvou, max tří měsíců je všechno jinak a můžete začít znovu. Tentokrát ale už s menší efektivitou a za více peněz.

  • Jaký typ zákazníků u Vás nakupuje?

Jsou to ženy, matky, které jsou uvědomělé a ví, proč je důležité investovat do několika kvalitních kousků v mateřství. Ví, jak je důležité se během mateřství cítit šik, elegantní, jemná a svá. Je pro ně důležité vše přirozeně zkombinovat s potřebami miminka. Musím říct, že mám své zákaznice moc ráda.

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eŽena?

Do eŽeny mě přihlásila má kamarádka, která mě dlouhodobě podporuje. Samotnou by mě to vůbec nenapadlo a ani bych na takovou soutěž neměla ambice. O to více mě překvapilo pěkné umístění na stupních vítězů.

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Přeprava zdarma mi šetří náklady a pomáhá mi překlenout tuto krizovou dobu, kdy se každá koruna počítá.

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Srovnat si dopředu priority a zařadit mezi ně svobodu, kterou podnikání dává. V časech nezdaru je dobré si priority a hodnoty připomínat, vytrvat a mít oči otevřené, co do příležitostí, ale i hrozeb. Nikdy neusnout na vavřínech. Být obezřetní v agenturních nabídkách, které Vám „zaručují úspěch“, ale mohou Vás položit na lopatky. Věnovat se v první řadě zajištění odbytišť a až posléze ladění. Nebát se. A brát to trochu jako hru.

  • Proč jste se rozhodla navrhovat oblečení zrovna pro kojící maminky?

Vedla mě vlastní potřeba. V době, kdy jsem ještě pracovala na manažerské pozici a lítala po schůzkách doslova po celé Evropě jsem najednou potřebovala něco, co bude opravdu elegantní a vezmu si to třeba i pod sako. Žádné vytahané hadříky. Zároveň jsem si těžce vybojované kojení, které nám zezačátku moc nešlo, chtěla uhájit, takže se kojící oblečení stalo nedílnou součástí mého šatníku. Velmi těžko jsem ale tehdy hledala něco, co by uspokojilo mou potřebu. Jsem vystudovaný textilák, takže jsem na ty výrobky koukala přísným okem a řekla si, že to musím opravit a po x letech jsem oprášila svůj vysokoškolský diplom.

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

Esenciální. Od samého začátku byl maloobchodní e-shop mým hlavním prodejním kanálem. Až tento rok se překlápí model do ambasadorských spoluprací a velkoobchodní nabídky.

Podnikání je potřeba se nebát a brát to trochu jako hru, říká Pavla Šťastná, eŽena 2021

  • Co pro Vás bylo impulzem začít podnikat?
Začala jsem podnikat prakticky ihned po střední škole. Prošla jsem hned několik naprosto neslučitelných oborů od ambasadorské spolupráce s Philip Morriss až po Pyroterru – nádherou show s pyrotechnickými, světelnými a ohňovými efekty, která díky našemu obchodnímu modelu projela celý svět a reprezentovala ČR třeba i ve finále Britain`s got Talent. Pocházím z podnikatelské rodiny a vždycky mi bylo vštěpováno „nehledej zaměstnání, zaměstnávej, vytvářej kultivované prostředí pro ostatní.“
  • Jaké byly začátky vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?
To si nemyslím, mě naopak hned první rok přesvědčil, že podnikání má velký smysl. Všechny ty dojednané obchody mi přinášely velkou radost a dokázaly mě finančně skvěle zajistit, takže jsem si bez problémů mohla zaplatit studium VŠ už z vlastních prostředků. Krize přišly až poté s objemem a narůstající odpovědností.
  • Jakých úspěchů si nejvíce vážíte?
Narovinu si vážím nejvíc těch, kdy se ukáže, že mělo smysl dělat věci jinak. Kdy si takzvaně oddechnu, že ten předpokládaný neúspěch, kterým mě zrazovalo okolí se přeměnil v jedinečnost a výhodu.
  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit, např. na zahraniční trhy?
Tento rok se v My Elegance s.r.o. děje velká přeměna. Dá se říci, že pro přežití firmy zcela měním obchodní model a přetvářím ho z B2C do B2B. Spoustu malých firem, které se zaměřily na krásné, udržitelné, smysluplné a lokální výrobky současná situace úplně zlomila. Spousta provozů už tady bohužel kvůli posledním letům, a především posledním měsícům, není. Moc se o tom nemluví, ale červená čísla jsou všude kolem nás a menší firmy se buď transformují, nebo končí.
  • Využíváte k propagaci svého byznysu sociální sítě? Proč ano, proč ne?
Ano, hojně. Naše cílová skupina se tam pohybuje ve velké míře, byla by marketingová sebevražda se tam neprezentovat. Ale už sociálním sítím nechci věnovat tolik energie, vždy když už máte pocit, že jste nějakému mechanismu porozuměli nebo si na to dokonce zaplatili kurz, do dvou, max tří měsíců je všechno jinak a můžete začít znovu. Tentokrát ale už s menší efektivitou a za více peněz.
  • Jaký typ zákazníků u Vás nakupuje?
Jsou to ženy, matky, které jsou uvědomělé a ví, proč je důležité investovat do několika kvalitních kousků v mateřství. Ví, jak je důležité se během mateřství cítit šik, elegantní, jemná a svá. Je pro ně důležité vše přirozeně zkombinovat s potřebami miminka. Musím říct, že mám své zákaznice moc ráda.
  • Proč jste se přihlásila do soutěže eŽena?
Do eŽeny mě přihlásila má kamarádka, která mě dlouhodobě podporuje. Samotnou by mě to vůbec nenapadlo a ani bych na takovou soutěž neměla ambice. O to více mě překvapilo pěkné umístění na stupních vítězů.
  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?
Přeprava zdarma mi šetří náklady a pomáhá mi překlenout tuto krizovou dobu, kdy se každá koruna počítá.
  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?
Srovnat si dopředu priority a zařadit mezi ně svobodu, kterou podnikání dává. V časech nezdaru je dobré si priority a hodnoty připomínat, vytrvat a mít oči otevřené, co do příležitostí, ale i hrozeb. Nikdy neusnout na vavřínech. Být obezřetní v agenturních nabídkách, které Vám „zaručují úspěch“, ale mohou Vás položit na lopatky. Věnovat se v první řadě zajištění odbytišť a až posléze ladění. Nebát se. A brát to trochu jako hru.
  • Proč jste se rozhodla navrhovat oblečení zrovna pro kojící maminky?
Vedla mě vlastní potřeba. V době, kdy jsem ještě pracovala na manažerské pozici a lítala po schůzkách doslova po celé Evropě jsem najednou potřebovala něco, co bude opravdu elegantní a vezmu si to třeba i pod sako. Žádné vytahané hadříky. Zároveň jsem si těžce vybojované kojení, které nám zezačátku moc nešlo, chtěla uhájit, takže se kojící oblečení stalo nedílnou součástí mého šatníku. Velmi těžko jsem ale tehdy hledala něco, co by uspokojilo mou potřebu. Jsem vystudovaný textilák, takže jsem na ty výrobky koukala přísným okem a řekla si, že to musím opravit a po x letech jsem oprášila svůj vysokoškolský diplom.
  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?
Esenciální. Od samého začátku byl maloobchodní e-shop mým hlavním prodejním kanálem. Až tento rok se překlápí model do ambasadorských spoluprací a velkoobchodní nabídky.
Kategorie:

Podnikání je potřeba se nebát a brát to trochu jako hru, říká Pavla Šťastná, eŽena 2021

  • Co pro Vás bylo impulzem začít podnikat?
Začala jsem podnikat prakticky ihned po střední škole. Prošla jsem hned několik naprosto neslučitelných oborů od ambasadorské spolupráce s Philip Morriss až po Pyroterru – nádherou show s pyrotechnickými, světelnými a ohňovými efekty, která díky našemu obchodnímu modelu projela celý svět a reprezentovala ČR třeba i ve finále Britain`s got Talent. Pocházím z podnikatelské rodiny a vždycky mi bylo vštěpováno „nehledej zaměstnání, zaměstnávej, vytvářej kultivované prostředí pro ostatní.“
  • Jaké byly začátky vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?
To si nemyslím, mě naopak hned první rok přesvědčil, že podnikání má velký smysl. Všechny ty dojednané obchody mi přinášely velkou radost a dokázaly mě finančně skvěle zajistit, takže jsem si bez problémů mohla zaplatit studium VŠ už z vlastních prostředků. Krize přišly až poté s objemem a narůstající odpovědností.
  • Jakých úspěchů si nejvíce vážíte?
Narovinu si vážím nejvíc těch, kdy se ukáže, že mělo smysl dělat věci jinak. Kdy si takzvaně oddechnu, že ten předpokládaný neúspěch, kterým mě zrazovalo okolí se přeměnil v jedinečnost a výhodu.
  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit, např. na zahraniční trhy?
Tento rok se v My Elegance s.r.o. děje velká přeměna. Dá se říci, že pro přežití firmy zcela měním obchodní model a přetvářím ho z B2C do B2B. Spoustu malých firem, které se zaměřily na krásné, udržitelné, smysluplné a lokální výrobky současná situace úplně zlomila. Spousta provozů už tady bohužel kvůli posledním letům, a především posledním měsícům, není. Moc se o tom nemluví, ale červená čísla jsou všude kolem nás a menší firmy se buď transformují, nebo končí.
  • Využíváte k propagaci svého byznysu sociální sítě? Proč ano, proč ne?
Ano, hojně. Naše cílová skupina se tam pohybuje ve velké míře, byla by marketingová sebevražda se tam neprezentovat. Ale už sociálním sítím nechci věnovat tolik energie, vždy když už máte pocit, že jste nějakému mechanismu porozuměli nebo si na to dokonce zaplatili kurz, do dvou, max tří měsíců je všechno jinak a můžete začít znovu. Tentokrát ale už s menší efektivitou a za více peněz.
  • Jaký typ zákazníků u Vás nakupuje?
Jsou to ženy, matky, které jsou uvědomělé a ví, proč je důležité investovat do několika kvalitních kousků v mateřství. Ví, jak je důležité se během mateřství cítit šik, elegantní, jemná a svá. Je pro ně důležité vše přirozeně zkombinovat s potřebami miminka. Musím říct, že mám své zákaznice moc ráda.
  • Proč jste se přihlásila do soutěže eŽena?
Do eŽeny mě přihlásila má kamarádka, která mě dlouhodobě podporuje. Samotnou by mě to vůbec nenapadlo a ani bych na takovou soutěž neměla ambice. O to více mě překvapilo pěkné umístění na stupních vítězů.
  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?
Přeprava zdarma mi šetří náklady a pomáhá mi překlenout tuto krizovou dobu, kdy se každá koruna počítá.
  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?
Srovnat si dopředu priority a zařadit mezi ně svobodu, kterou podnikání dává. V časech nezdaru je dobré si priority a hodnoty připomínat, vytrvat a mít oči otevřené, co do příležitostí, ale i hrozeb. Nikdy neusnout na vavřínech. Být obezřetní v agenturních nabídkách, které Vám „zaručují úspěch“, ale mohou Vás položit na lopatky. Věnovat se v první řadě zajištění odbytišť a až posléze ladění. Nebát se. A brát to trochu jako hru.
  • Proč jste se rozhodla navrhovat oblečení zrovna pro kojící maminky?
Vedla mě vlastní potřeba. V době, kdy jsem ještě pracovala na manažerské pozici a lítala po schůzkách doslova po celé Evropě jsem najednou potřebovala něco, co bude opravdu elegantní a vezmu si to třeba i pod sako. Žádné vytahané hadříky. Zároveň jsem si těžce vybojované kojení, které nám zezačátku moc nešlo, chtěla uhájit, takže se kojící oblečení stalo nedílnou součástí mého šatníku. Velmi těžko jsem ale tehdy hledala něco, co by uspokojilo mou potřebu. Jsem vystudovaný textilák, takže jsem na ty výrobky koukala přísným okem a řekla si, že to musím opravit a po x letech jsem oprášila svůj vysokoškolský diplom.
  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?
Esenciální. Od samého začátku byl maloobchodní e-shop mým hlavním prodejním kanálem. Až tento rok se překlápí model do ambasadorských spoluprací a velkoobchodní nabídky.