+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

Naše podnikání beru jako poslání, říká Kamila Černá, výherkyně ocenění eŽena 2021

  • Co pro Vás bylo impulzem začít podnikat?

V roce 1994 jsem dostala zajímavou nabídku od slovenské firmy z oblasti parukových výrobků. To byl hlavní stimul, který mě motivoval ke změně profese. Do té doby jsem pracovala jako učitelka.

  • Jaké byly začátky vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

Začátky byly opravdu velmi náročné a pomalé. Za peníze z prodaného auta jsme nakoupili první paruky a začali zjišťovat možnosti spolupráce s nemocnicemi a zdravotnickými prodejnami. V této době jejich sít byla nedostatečná a také ochota investovat peníze do zboží, s jejichž prodejem v ČR neměl nikdo zkušenosti, nebyla. Jediný výrobce a prodejce byl v Třebíči, sortiment ale odpovídal tehdejším módním trendům komunistických kadeřnických salonů. Což se nakonec ukázalo jako velké plus pro naše modernější produkty.

  • Čeho si na vlastním podnikání nejvíce vážíte?

Nejvíce si cením toho, že dnešní síť téměř sedmdesáti prodejen a provozoven má již své známé jméno a je mezi zákazníky vnímána jako záruka kvalitního zboží. Je pravda, že s dodavateli neexperimentujeme a držíme se stálých dvou vyzkoušených firem s mnohaletou historií a stálou koncepcí. Můžeme tak garantovat stálou kvalitu, ale i flexibilitu při řešení nestandartních situací, jako např. reklamace nebo speciální objednávky divadel a reklamních společností se zrychleným termínem dodání.

  • Na kterých dobročinných aktivitách se podílíte?

Snažíme se o to, aby aktivity logicky navazovaly na potřeby našich zákaznic, tedy většinou onkologicky nemocných žen a jejich rodin. V současné době je to oblast humanitní pomoci lidem v tísni. Několik let jsme garantem organizace Maminy s rakovinou, z.s., pomáháme nadaci Volně dýchej, spolupracujeme s NO Nádech Cheb, podporujeme aktivizační aktivity léčebny dlouhodobě nemocných Carvac Aš prostřednictvím založeného spolku Ašákova vnoučata. Snažíme se pomáhat i za hranicemi a přes NO Pro-Contact z.s máme adoptované děti v Nové Quinei.

  • Dokážete ženám s onkologickým onemocněním nabídnout i jinou pomoc?

V současné době jsme schopni nasměrovat ženy v krizových situacích na cílenou pomoc psychoterapeuta, kouče nebo pomůžeme zařídit sbírku v hmotné nouzi. Prostřednictvím Mamin s rakovinou jsme schopni propojit pacientky s komunitou stejně postižených žen a ulehčit jim problémy s vyrovnáním se se zátěžovou situací stejně jako orientovat se v nabídce lékařských specialistů

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit na zahraniční trhy?

Nabídku služeb bychom rádi rozšířili. Naše obchodní aktivity jsou zaměřeny spíše na rozšiřování sítě prodejen a jejich podporu něž na zahraniční expanzi. Evropský trh s parukovými výrobky je poměrně dobře zásoben a jednotlivé národní sítě jsou poměrně husté, nevnímáme je tedy jako cíl. V současné době patříme k nejvýznamnějším firmám ve svém oboru v Česku, což je pro nás klíčové a do jisté míry zavazující.

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eŽena?

Přihlášena do soutěže jsem byla naší dlouholetou zákaznicí. Přiznám se, že jsem zpočátku moc nadšená nebyla, neboť jsem povahou introvert a nerada mluvím o sobě a svých aktivitách. Ale nadšení a reakce lidí z mého okolí mě nakonec přece jen strhly a soutěžní hlasování jsem sledovala pravidelně a dost nervózně.

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Protože provozujeme e-shop, kterým odesíláme denně desítky zásilek, je výhra velmi vítanou pomocí. V dnešní době neustálého zdražování služeb a pohonných hmot je doprava zdarma velice příjemný benefit nejen pro nás, ale i pro klienty. Dopravu GLS navíc využíváme dlouhodobě i díky našim dodavatelům. Z pozice příjemce máme s kurýry jen pozitivní zkušenosti. e-Balík pro odesílání používáme už několik měsíců a jsme spokojeni, prostředí je intuitivní a snadné na ovládání.  

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Nevím. Podnikám již téměř 28 let a doba se absolutně změnila. Začínali jsme s ničím a bez půjček, první leasing na auto jsem si dovolila vzít po devíti letech. Nebyla jsem průbojný podnikatel s velkým úvěrem a ani sebevědomím. Naopak, neustále jsem se obávala, zda a jak budu schopná vše realizovat tak, aby firma byla ekonomicky zdravá a stabilní. Nevím, zda v dnešní konkurenci je to ta správná cesta. Rozhodně však je potřeba vydržet, neztrácet víru v úspěch a věřit ve své schopnosti. Hlavní je obklopit se lidmi, kterým věříte, které máte rádi a kteří dýchají pro stejnou věc. A to se mi podařilo. Jsem za to neskonale vděčná a moje práce je i mým velkým koníčkem.

  • Vnímáte svou práci s onkologicky nemocnými jako určité poslání?

Ano, naše podnikání beru jako poslání. Za ty roky se firma stabilizovala a já mohu začít pošilhávat i po aktivitách jiných. A to je právě oblast pomoci i v krizových situacích našich zákazníků. Prodejem paruky náš vztah nekončí, naopak. Z mnoha našich letitých zákaznic se staly téměř naše „firemní“ přítelkyně. Píší nám před Vánoci, posílají pohledy z dovolené, občas zavolají a postěžují si na problémy, které musejí řešit. Je to ohromně povzbuzující a zavazující. Právě to mě přivedlo k myšlence umět je odpoutat od starostí, případně jim s nimi trochu pomoci. Začaly mi dokonce chodit nabídky na koučink. Najednou to začalo všechno do sebe krásně zapadat a hlavně fungovat! I proto si myslím, že je to správná cesta a všechno je tak, jak být mělo.

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

Založení e-shopu bylo přelomovým rozhodnutím. Jeho spuštění doprovázely velmi silné porodní bolesti a byla to opravdu cesta pokusů a omylů. Teprve ve chvíli, kdy jsem našla toho správného poskytovatele e-shopové šablony a provozovatele portálu, pomalu a jistě začalo vše fungovat. Nechci vůbec počítat, kolik peněz a starostí to stálo, ale jsem konečně spokojená a vidím, jak roste základna našich zákazníků. Přes obavy a starosti jsem nyní upřímně šťastná, že jsme našla sílu pustit se do neznámého.

Naše podnikání beru jako poslání, říká Kamila Černá, výherkyně ocenění eŽena 2021

  • Co pro Vás bylo impulzem začít podnikat?

V roce 1994 jsem dostala zajímavou nabídku od slovenské firmy z oblasti parukových výrobků. To byl hlavní stimul, který mě motivoval ke změně profese. Do té doby jsem pracovala jako učitelka.  

  • Jaké byly začátky vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

Začátky byly opravdu velmi náročné a pomalé. Za peníze z prodaného auta jsme nakoupili první paruky a začali zjišťovat možnosti spolupráce s nemocnicemi a zdravotnickými prodejnami. V této době jejich sít byla nedostatečná a také ochota investovat peníze do zboží, s jejichž prodejem v ČR neměl nikdo zkušenosti, nebyla. Jediný výrobce a prodejce byl v Třebíči, sortiment ale odpovídal tehdejším módním trendům komunistických kadeřnických salonů. Což se nakonec ukázalo jako velké plus pro naše modernější produkty.  

  • Čeho si na vlastním podnikání nejvíce vážíte?

Nejvíce si cením toho, že dnešní síť téměř sedmdesáti prodejen a provozoven má již své známé jméno a je mezi zákazníky vnímána jako záruka kvalitního zboží. Je pravda, že s dodavateli neexperimentujeme a držíme se stálých dvou vyzkoušených firem s mnohaletou historií a stálou koncepcí. Můžeme tak garantovat stálou kvalitu, ale i flexibilitu při řešení nestandartních situací, jako např. reklamace nebo speciální objednávky divadel a reklamních společností se zrychleným termínem dodání.  

  • Na kterých dobročinných aktivitách se podílíte?

Snažíme se o to, aby aktivity logicky navazovaly na potřeby našich zákaznic, tedy většinou onkologicky nemocných žen a jejich rodin. V současné době je to oblast humanitní pomoci lidem v tísni. Několik let jsme garantem organizace Maminy s rakovinou, z.s., pomáháme nadaci Volně dýchej, spolupracujeme s NO Nádech Cheb, podporujeme aktivizační aktivity léčebny dlouhodobě nemocných Carvac Aš prostřednictvím založeného spolku Ašákova vnoučata. Snažíme se pomáhat i za hranicemi a přes NO Pro-Contact z.s máme adoptované děti v Nové Quinei.  

  • Dokážete ženám s onkologickým onemocněním nabídnout i jinou pomoc?

V současné době jsme schopni nasměrovat ženy v krizových situacích na cílenou pomoc psychoterapeuta, kouče nebo pomůžeme zařídit sbírku v hmotné nouzi. Prostřednictvím Mamin s rakovinou jsme schopni propojit pacientky s komunitou stejně postižených žen a ulehčit jim problémy s vyrovnáním se se zátěžovou situací stejně jako orientovat se v nabídce lékařských specialistů  

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit na zahraniční trhy?

Nabídku služeb bychom rádi rozšířili. Naše obchodní aktivity jsou zaměřeny spíše na rozšiřování sítě prodejen a jejich podporu něž na zahraniční expanzi. Evropský trh s parukovými výrobky je poměrně dobře zásoben a jednotlivé národní sítě jsou poměrně husté, nevnímáme je tedy jako cíl. V současné době patříme k nejvýznamnějším firmám ve svém oboru v Česku, což je pro nás klíčové a do jisté míry zavazující.  

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eŽena?

Přihlášena do soutěže jsem byla naší dlouholetou zákaznicí. Přiznám se, že jsem zpočátku moc nadšená nebyla, neboť jsem povahou introvert a nerada mluvím o sobě a svých aktivitách. Ale nadšení a reakce lidí z mého okolí mě nakonec přece jen strhly a soutěžní hlasování jsem sledovala pravidelně a dost nervózně.  

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Protože provozujeme e-shop, kterým odesíláme denně desítky zásilek, je výhra velmi vítanou pomocí. V dnešní době neustálého zdražování služeb a pohonných hmot je doprava zdarma velice příjemný benefit nejen pro nás, ale i pro klienty. Dopravu GLS navíc využíváme dlouhodobě i díky našim dodavatelům. Z pozice příjemce máme s kurýry jen pozitivní zkušenosti. e-Balík pro odesílání používáme už několik měsíců a jsme spokojeni, prostředí je intuitivní a snadné na ovládání.  

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Nevím. Podnikám již téměř 28 let a doba se absolutně změnila. Začínali jsme s ničím a bez půjček, první leasing na auto jsem si dovolila vzít po devíti letech. Nebyla jsem průbojný podnikatel s velkým úvěrem a ani sebevědomím. Naopak, neustále jsem se obávala, zda a jak budu schopná vše realizovat tak, aby firma byla ekonomicky zdravá a stabilní. Nevím, zda v dnešní konkurenci je to ta správná cesta. Rozhodně však je potřeba vydržet, neztrácet víru v úspěch a věřit ve své schopnosti. Hlavní je obklopit se lidmi, kterým věříte, které máte rádi a kteří dýchají pro stejnou věc. A to se mi podařilo. Jsem za to neskonale vděčná a moje práce je i mým velkým koníčkem.  

  • Vnímáte svou práci s onkologicky nemocnými jako určité poslání?

Ano, naše podnikání beru jako poslání. Za ty roky se firma stabilizovala a já mohu začít pošilhávat i po aktivitách jiných. A to je právě oblast pomoci i v krizových situacích našich zákazníků. Prodejem paruky náš vztah nekončí, naopak. Z mnoha našich letitých zákaznic se staly téměř naše „firemní“ přítelkyně. Píší nám před Vánoci, posílají pohledy z dovolené, občas zavolají a postěžují si na problémy, které musejí řešit. Je to ohromně povzbuzující a zavazující. Právě to mě přivedlo k myšlence umět je odpoutat od starostí, případně jim s nimi trochu pomoci. Začaly mi dokonce chodit nabídky na koučink. Najednou to začalo všechno do sebe krásně zapadat a hlavně fungovat! I proto si myslím, že je to správná cesta a všechno je tak, jak být mělo.  

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

Založení e-shopu bylo přelomovým rozhodnutím. Jeho spuštění doprovázely velmi silné porodní bolesti a byla to opravdu cesta pokusů a omylů. Teprve ve chvíli, kdy jsem našla toho správného poskytovatele e-shopové šablony a provozovatele portálu, pomalu a jistě začalo vše fungovat. Nechci vůbec počítat, kolik peněz a starostí to stálo, ale jsem konečně spokojená a vidím, jak roste základna našich zákazníků. Přes obavy a starosti jsem nyní upřímně šťastná, že jsme našla sílu pustit se do neznámého.

Kategorie:

Naše podnikání beru jako poslání, říká Kamila Černá, výherkyně ocenění eŽena 2021

  • Co pro Vás bylo impulzem začít podnikat?

V roce 1994 jsem dostala zajímavou nabídku od slovenské firmy z oblasti parukových výrobků. To byl hlavní stimul, který mě motivoval ke změně profese. Do té doby jsem pracovala jako učitelka.  

  • Jaké byly začátky vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

Začátky byly opravdu velmi náročné a pomalé. Za peníze z prodaného auta jsme nakoupili první paruky a začali zjišťovat možnosti spolupráce s nemocnicemi a zdravotnickými prodejnami. V této době jejich sít byla nedostatečná a také ochota investovat peníze do zboží, s jejichž prodejem v ČR neměl nikdo zkušenosti, nebyla. Jediný výrobce a prodejce byl v Třebíči, sortiment ale odpovídal tehdejším módním trendům komunistických kadeřnických salonů. Což se nakonec ukázalo jako velké plus pro naše modernější produkty.  

  • Čeho si na vlastním podnikání nejvíce vážíte?

Nejvíce si cením toho, že dnešní síť téměř sedmdesáti prodejen a provozoven má již své známé jméno a je mezi zákazníky vnímána jako záruka kvalitního zboží. Je pravda, že s dodavateli neexperimentujeme a držíme se stálých dvou vyzkoušených firem s mnohaletou historií a stálou koncepcí. Můžeme tak garantovat stálou kvalitu, ale i flexibilitu při řešení nestandartních situací, jako např. reklamace nebo speciální objednávky divadel a reklamních společností se zrychleným termínem dodání.  

  • Na kterých dobročinných aktivitách se podílíte?

Snažíme se o to, aby aktivity logicky navazovaly na potřeby našich zákaznic, tedy většinou onkologicky nemocných žen a jejich rodin. V současné době je to oblast humanitní pomoci lidem v tísni. Několik let jsme garantem organizace Maminy s rakovinou, z.s., pomáháme nadaci Volně dýchej, spolupracujeme s NO Nádech Cheb, podporujeme aktivizační aktivity léčebny dlouhodobě nemocných Carvac Aš prostřednictvím založeného spolku Ašákova vnoučata. Snažíme se pomáhat i za hranicemi a přes NO Pro-Contact z.s máme adoptované děti v Nové Quinei.  

  • Dokážete ženám s onkologickým onemocněním nabídnout i jinou pomoc?

V současné době jsme schopni nasměrovat ženy v krizových situacích na cílenou pomoc psychoterapeuta, kouče nebo pomůžeme zařídit sbírku v hmotné nouzi. Prostřednictvím Mamin s rakovinou jsme schopni propojit pacientky s komunitou stejně postižených žen a ulehčit jim problémy s vyrovnáním se se zátěžovou situací stejně jako orientovat se v nabídce lékařských specialistů  

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit na zahraniční trhy?

Nabídku služeb bychom rádi rozšířili. Naše obchodní aktivity jsou zaměřeny spíše na rozšiřování sítě prodejen a jejich podporu něž na zahraniční expanzi. Evropský trh s parukovými výrobky je poměrně dobře zásoben a jednotlivé národní sítě jsou poměrně husté, nevnímáme je tedy jako cíl. V současné době patříme k nejvýznamnějším firmám ve svém oboru v Česku, což je pro nás klíčové a do jisté míry zavazující.  

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eŽena?

Přihlášena do soutěže jsem byla naší dlouholetou zákaznicí. Přiznám se, že jsem zpočátku moc nadšená nebyla, neboť jsem povahou introvert a nerada mluvím o sobě a svých aktivitách. Ale nadšení a reakce lidí z mého okolí mě nakonec přece jen strhly a soutěžní hlasování jsem sledovala pravidelně a dost nervózně.  

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Protože provozujeme e-shop, kterým odesíláme denně desítky zásilek, je výhra velmi vítanou pomocí. V dnešní době neustálého zdražování služeb a pohonných hmot je doprava zdarma velice příjemný benefit nejen pro nás, ale i pro klienty. Dopravu GLS navíc využíváme dlouhodobě i díky našim dodavatelům. Z pozice příjemce máme s kurýry jen pozitivní zkušenosti. e-Balík pro odesílání používáme už několik měsíců a jsme spokojeni, prostředí je intuitivní a snadné na ovládání.  

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Nevím. Podnikám již téměř 28 let a doba se absolutně změnila. Začínali jsme s ničím a bez půjček, první leasing na auto jsem si dovolila vzít po devíti letech. Nebyla jsem průbojný podnikatel s velkým úvěrem a ani sebevědomím. Naopak, neustále jsem se obávala, zda a jak budu schopná vše realizovat tak, aby firma byla ekonomicky zdravá a stabilní. Nevím, zda v dnešní konkurenci je to ta správná cesta. Rozhodně však je potřeba vydržet, neztrácet víru v úspěch a věřit ve své schopnosti. Hlavní je obklopit se lidmi, kterým věříte, které máte rádi a kteří dýchají pro stejnou věc. A to se mi podařilo. Jsem za to neskonale vděčná a moje práce je i mým velkým koníčkem.  

  • Vnímáte svou práci s onkologicky nemocnými jako určité poslání?

Ano, naše podnikání beru jako poslání. Za ty roky se firma stabilizovala a já mohu začít pošilhávat i po aktivitách jiných. A to je právě oblast pomoci i v krizových situacích našich zákazníků. Prodejem paruky náš vztah nekončí, naopak. Z mnoha našich letitých zákaznic se staly téměř naše „firemní“ přítelkyně. Píší nám před Vánoci, posílají pohledy z dovolené, občas zavolají a postěžují si na problémy, které musejí řešit. Je to ohromně povzbuzující a zavazující. Právě to mě přivedlo k myšlence umět je odpoutat od starostí, případně jim s nimi trochu pomoci. Začaly mi dokonce chodit nabídky na koučink. Najednou to začalo všechno do sebe krásně zapadat a hlavně fungovat! I proto si myslím, že je to správná cesta a všechno je tak, jak být mělo.  

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

Založení e-shopu bylo přelomovým rozhodnutím. Jeho spuštění doprovázely velmi silné porodní bolesti a byla to opravdu cesta pokusů a omylů. Teprve ve chvíli, kdy jsem našla toho správného poskytovatele e-shopové šablony a provozovatele portálu, pomalu a jistě začalo vše fungovat. Nechci vůbec počítat, kolik peněz a starostí to stálo, ale jsem konečně spokojená a vidím, jak roste základna našich zákazníků. Přes obavy a starosti jsem nyní upřímně šťastná, že jsme našla sílu pustit se do neznámého.