+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

Ovoce přináší až trpělivost a důvěra ve svůj sen, říká Magda Sedlářová, výherkyně ocenění eManuel 2021

  • Co pro Vás bylo impulsem začít podnikat?

Plánovala jsem to už dlouho, vždycky jsem toužila být samostatná. Čekala jsem jen na ten správný okamžik.

  • Co bylo tím správným okamžikem?

Vyčkávala jsem na možnost získání dotace na vyšívací stroj, což mi vstup do vlastního podnikání značně usnadnilo a ušetřila jsem velkou část vstupních nákladů.

  • Jaké byly začátky Vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

Začátky byly krušné, a to nejen první rok. Zjistila jsem, že každý rok je jiný a že všechno chce svůj čas. Jdu tak kupředu pomalu svým tempem.

  • Jakých úspěchů si nejvíce vážíte?

Vážím si získání a obhájení značky Slovácko regionální produkt a nyní také umístění v soutěži eManuel a prezentace na Dni podnikatelů AMSP ČR. Každé podobné ocenění pro mě má obrovskou váhu.

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit, např. na zahraniční trhy?

Plánuji rozšířit výrobu o vyšívané šaty a další vyšívané oblečení, bytové doplňky, které ještě nejsou tak rozšířené a věřím, že se lidem budou v této době originální produkty líbit. Také chci zkusit šít na zakázku a oslovit zákazníky v Rakousku a na Slovensku, kde má vyšívání silnou tradici.  

  • Využíváte k propagaci svého byznysu sociální sítě?

Využívám Facebook, v této době je to jedna z nejrychlejší cest k zákazníkovi, která umožňuje s nimi osobně komunikovat.

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eManuel?

Byla to taková poměrně velká náhoda. Přišel mi e-mail s informacemi o soutěži a všimla jsem si ho až později, protože skončil ve spamu. Nicméně jsem si ho přečetla a krátký dotazník ráda vyplnila.

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Doufám, že mi přeprava zdarma přinese více zákazníků. Přes e-Balík posílám od letošního dubna a jsem ráda, že už nemusím v této oblasti řešit žádné starosti.

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Dělat věci srdcem, věřit si a nečekat zázraky přes noc. Ovoce přináší až trpělivost a důvěra ve svůj sen.

  • Jak vypadá Váš typický zákazník? Jde především o lidi z vesnice a menších měst, kde se ještě tradice dodržují, nebo u Vás nakupují i lidé z větších měst?

Mezi mé zákazníky patří mladí lidé, kteří milují folklor a s tím spjaté doplňky. Často u mě nakupují ale i starší lidé, kteří kupují pro své děti nebo vnoučata originální dárky s krásnými ornamenty.

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

E-shop je v této době nepostradatelný pomocník moderního podnikání. Člověk musí ze začátku vyřešit spoustu problémů a ze zkušenosti vím, že je lepší se obrátit na odborníky a nedělat e-shop „na koleně“ s kamarády. Není možné umět všechno a teď bych si už nechala poradit.

Ovoce přináší až trpělivost a důvěra ve svůj sen, říká Magda Sedlářová, výherkyně ocenění eManuel 2021

  • Co pro Vás bylo impulsem začít podnikat?

Plánovala jsem to už dlouho, vždycky jsem toužila být samostatná. Čekala jsem jen na ten správný okamžik.

  • Co bylo tím správným okamžikem?

Vyčkávala jsem na možnost získání dotace na vyšívací stroj, což mi vstup do vlastního podnikání značně usnadnilo a ušetřila jsem velkou část vstupních nákladů.

  • Jaké byly začátky Vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

Začátky byly krušné, a to nejen první rok. Zjistila jsem, že každý rok je jiný a že všechno chce svůj čas. Jdu tak kupředu pomalu svým tempem.

  • Jakých úspěchů si nejvíce vážíte?

Vážím si získání a obhájení značky Slovácko regionální produkt a nyní také umístění v soutěži eManuel a prezentace na Dni podnikatelů AMSP ČR. Každé podobné ocenění pro mě má obrovskou váhu.

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit, např. na zahraniční trhy?

Plánuji rozšířit výrobu o vyšívané šaty a další vyšívané oblečení, bytové doplňky, které ještě nejsou tak rozšířené a věřím, že se lidem budou v této době originální produkty líbit. Také chci zkusit šít na zakázku a oslovit zákazníky v Rakousku a na Slovensku, kde má vyšívání silnou tradici.

  • Využíváte k propagaci svého byznysu sociální sítě?

Využívám Facebook, v této době je to jedna z nejrychlejší cest k zákazníkovi, která umožňuje s nimi osobně komunikovat.

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eManuel?

Byla to taková poměrně velká náhoda. Přišel mi e-mail s informacemi o soutěži a všimla jsem si ho až později, protože skončil ve spamu. Nicméně jsem si ho přečetla a krátký dotazník ráda vyplnila.

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Doufám, že mi přeprava zdarma přinese více zákazníků. Přes e-Balík posílám od letošního dubna a jsem ráda, že už nemusím v této oblasti řešit žádné starosti.

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Dělat věci srdcem, věřit si a nečekat zázraky přes noc. Ovoce přináší až trpělivost a důvěra ve svůj sen.

  • Jak vypadá Váš typický zákazník? Jde především o lidi z vesnice a menších měst, kde se ještě tradice dodržují, nebo u Vás nakupují i lidé z větších měst?

Mezi mé zákazníky patří mladí lidé, kteří milují folklor a s tím spjaté doplňky. Často u mě nakupují ale i starší lidé, kteří kupují pro své děti nebo vnoučata originální dárky s krásnými ornamenty.

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

E-shop je v této době nepostradatelný pomocník moderního podnikání. Člověk musí ze začátku vyřešit spoustu problémů a ze zkušenosti vím, že je lepší se obrátit na odborníky a nedělat e-shop „na koleně“ s kamarády. Není možné umět všechno a teď bych si už nechala poradit.

Kategorie:

Ovoce přináší až trpělivost a důvěra ve svůj sen, říká Magda Sedlářová, výherkyně ocenění eManuel 2021

  • Co pro Vás bylo impulsem začít podnikat?

Plánovala jsem to už dlouho, vždycky jsem toužila být samostatná. Čekala jsem jen na ten správný okamžik.

  • Co bylo tím správným okamžikem?

Vyčkávala jsem na možnost získání dotace na vyšívací stroj, což mi vstup do vlastního podnikání značně usnadnilo a ušetřila jsem velkou část vstupních nákladů.

  • Jaké byly začátky Vašeho podnikání? Byl první rok opravdu krizový, jak se říká?

Začátky byly krušné, a to nejen první rok. Zjistila jsem, že každý rok je jiný a že všechno chce svůj čas. Jdu tak kupředu pomalu svým tempem.

  • Jakých úspěchů si nejvíce vážíte?

Vážím si získání a obhájení značky Slovácko regionální produkt a nyní také umístění v soutěži eManuel a prezentace na Dni podnikatelů AMSP ČR. Každé podobné ocenění pro mě má obrovskou váhu.

  • Jaké máte plány do budoucna? Chtěla byste nějak byznys rozšířit, např. na zahraniční trhy?

Plánuji rozšířit výrobu o vyšívané šaty a další vyšívané oblečení, bytové doplňky, které ještě nejsou tak rozšířené a věřím, že se lidem budou v této době originální produkty líbit. Také chci zkusit šít na zakázku a oslovit zákazníky v Rakousku a na Slovensku, kde má vyšívání silnou tradici.

  • Využíváte k propagaci svého byznysu sociální sítě?

Využívám Facebook, v této době je to jedna z nejrychlejší cest k zákazníkovi, která umožňuje s nimi osobně komunikovat.

  • Proč jste se přihlásila do soutěže eManuel?

Byla to taková poměrně velká náhoda. Přišel mi e-mail s informacemi o soutěži a všimla jsem si ho až později, protože skončil ve spamu. Nicméně jsem si ho přečetla a krátký dotazník ráda vyplnila.

  • Jak Vám výhra od GLS pomůže v podnikání?

Doufám, že mi přeprava zdarma přinese více zákazníků. Přes e-Balík posílám od letošního dubna a jsem ráda, že už nemusím v této oblasti řešit žádné starosti.

  • Co byste poradila ostatním, kteří chtějí začít podnikat?

Dělat věci srdcem, věřit si a nečekat zázraky přes noc. Ovoce přináší až trpělivost a důvěra ve svůj sen.

  • Jak vypadá Váš typický zákazník? Jde především o lidi z vesnice a menších měst, kde se ještě tradice dodržují, nebo u Vás nakupují i lidé z větších měst?

Mezi mé zákazníky patří mladí lidé, kteří milují folklor a s tím spjaté doplňky. Často u mě nakupují ale i starší lidé, kteří kupují pro své děti nebo vnoučata originální dárky s krásnými ornamenty.

  • Jak důležitým krokem pro Vás bylo založení e-shopu?

E-shop je v této době nepostradatelný pomocník moderního podnikání. Člověk musí ze začátku vyřešit spoustu problémů a ze zkušenosti vím, že je lepší se obrátit na odborníky a nedělat e-shop „na koleně“ s kamarády. Není možné umět všechno a teď bych si už nechala poradit.