09. 04. 2021  | Kategorie:  Aktuality, Lidé

Balíky nás baví, proto jsme vždy našli kreativní řešení a vzájemně se podpořili, říká Pavel Včela

Koronavirová krize a nouzový stav ovlivnily každého. Jak současnou situaci hodnotí ředitel GLS Česká republika Pavel Včela?

Jak se Vám aktuálně profesně daří?

GLS je jako balíkový přepravce součástí základní, ne-li přímo kritické infrastruktury země z hlediska fungování hospodářství i osobního života lidí. Aktuálně jsem plně vytížen zajímavou a náročnou prací, která nejen mě, ale i mé kolegy těší a naplňuje. Takže unaven-spokojen.

Pracujete v oboru, který je za poslední rok více než maximálně vytížen. Jak to Vy i Vaši kolegové zvládáte?

GLS vloni oslavila 15 let od založení pobočky v České republice. Za tu dobu zde vznikl dynamický a nadšený tým profesionálů, z nichž mnozí provázejí firmu od jejích počátků, a jsou tedy zvyklí si poradit s každou situací. Pro nás byl pandemický rok 2020 „jen“ další, i když zcela nečekanou výzvou. Bylo velmi povzbuzující vidět, jak rychle a efektivně se nám podařilo zavést zcela nová opatření ve všech našich více než 1 400 přepravních uzlech nejen v České republice, ale i po celé Evropě. Ani když byla situace nejvážnější, třeba hned na začátku v Itálii nebo Francii, nedošlo k přerušení provozu naší sítě. A protože nás balíky baví, vždy jsme našli kreativní řešení, vzájemně se podpořili a neztratili optimismus. Za to patří všem kolegyním a kolegům upřímný dík.

Dalo by se říct, že i Vaše práce je v první linii. Denně jste v kontaktu se zákazníky. Jak moc je těžké chránit se před koronavirem?

Nejtěžší situace byla loni na jaře, kdy nám chyběly bližší informace o viru a zejména jakákoliv podpora ze strany státu při ochraně obyvatel. Kámen mi spadl ze srdce, když jsme sehnali první várku chemikálií na vlastní výrobu dezinfekce, a mohli jsme tak udělat první kroky při ochraně našich spolupracovníků i zákazníků. Zavedená opatření jsme nezmírnili ani v letním mezidobí. Stala se součástí našich procesů. Přesto jsme stále ve střehu a snažíme se situaci nepodcenit, protože v období, kdy stále převážíme stejné množství balíků jako před Vánoci, je každé oslabení týmu nežádoucí.

Zaznamenal jste, že by stoupnul počet zásilek nějakého druhu či velikosti? Kvůli uzávěře většiny obchodů nejde fyzicky téměř nic pořídit, proto lidé objednávají přes internet a vy musíte rozvážet prakticky cokoli, je to tak?

Dřív trvala vánoční sezóna 5 týdnů, nyní již pátý měsíc. Tím, že se v obchodech nedá celá řada věcí koupit, si lidé často pořizují i drobnosti. Významně tedy narostl počet menších balíčků. U našich zákazníků ze zdravotnického segmentu, jako jsou internetové lékárny či e-shopy se zdravotnickými potřebami včetně roušek, jsme zaznamenali mnohonásobně vyšší množství zásilek ve srovnání s předkoronavirovou dobou. Lidé také častěji požadují doručení na domácí adresu, protože pracují na home-office nebo jsou v karanténě. Díky zvýšené poptávce jsou nyní plná i výdejní místa, GLS ParcelShopy. Těší nás, že jsme pomohli stovkám kamenných prodejen, a to nejen prostřednictvím udělení licence na ParcelShop, ale i v začátcích jejich internetového prodeje. Již začátkem léta jsme totiž zprovoznili portál e-Balík Profi, kde mohou ihned a bez nutnosti uzavírání smlouvy posílat svoje balíky za výhodné ceny. Provoz na našem portálu e-Balík, který slouží pro objednávání přepravy i pro soukromé odesílatele, je na desetinásobku loňského roku.

Jak dlouho se své profesi věnujete?

V GLS pracuji třináctým rokem, takže českou pobočku „vychovávám“ již od jejích dětských let 😊.

Máte nějaký svůj tip nebo recept, jak si udržet v současné době zdravou mysl?

Je zcela zásadní, když pracujete v soudržném týmu, který práce baví. Na jaře jsme velice rychle převedli maximum lidí z centrály na home-office, ale díky moderním technologiím můžeme udržovat i normální mezilidskou komunikaci. Ta je pro zvládání současné doby zcela zásadní. Pomoci nám s tím mohou i naši zákazníci. Stačí, když se na kurýra, který přiveze balíček, usmějí a prohodí s ním pár vlídných slov. Určitě je dobré také pravidelně chodit do přírody a mít i nějaký pozitivní cíl. Už jste letos zasadili nějaký strom? Doporučuji!

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

09. 04. 2021  | Kategorie:  AktualityLidé

GLS podporuje ekologickou výzvu Do práce na kole již popáté

Koronavirová krize a nouzový stav ovlivnily každého. Jak současnou situaci hodnotí ředitel GLS Česká republika Pavel Včela?

Jak se Vám aktuálně profesně daří?

GLS je jako balíkový přepravce součástí základní, ne-li přímo kritické infrastruktury země z hlediska fungování hospodářství i osobního života lidí. Aktuálně jsem plně vytížen zajímavou a náročnou prací, která nejen mě, ale i mé kolegy těší a naplňuje. Takže unaven-spokojen.

Pracujete v oboru, který je za poslední rok více než maximálně vytížen. Jak to Vy i Vaši kolegové zvládáte?

GLS vloni oslavila 15 let od založení pobočky v České republice. Za tu dobu zde vznikl dynamický a nadšený tým profesionálů, z nichž mnozí provázejí firmu od jejích počátků, a jsou tedy zvyklí si poradit s každou situací. Pro nás byl pandemický rok 2020 „jen“ další, i když zcela nečekanou výzvou. Bylo velmi povzbuzující vidět, jak rychle a efektivně se nám podařilo zavést zcela nová opatření ve všech našich více než 1 400 přepravních uzlech nejen v České republice, ale i po celé Evropě. Ani když byla situace nejvážnější, třeba hned na začátku v Itálii nebo Francii, nedošlo k přerušení provozu naší sítě. A protože nás balíky baví, vždy jsme našli kreativní řešení, vzájemně se podpořili a neztratili optimismus. Za to patří všem kolegyním a kolegům upřímný dík.

Dalo by se říct, že i Vaše práce je v první linii. Denně jste v kontaktu se zákazníky. Jak moc je těžké chránit se před koronavirem?

Nejtěžší situace byla loni na jaře, kdy nám chyběly bližší informace o viru a zejména jakákoliv podpora ze strany státu při ochraně obyvatel. Kámen mi spadl ze srdce, když jsme sehnali první várku chemikálií na vlastní výrobu dezinfekce, a mohli jsme tak udělat první kroky při ochraně našich spolupracovníků i zákazníků. Zavedená opatření jsme nezmírnili ani v letním mezidobí. Stala se součástí našich procesů. Přesto jsme stále ve střehu a snažíme se situaci nepodcenit, protože v období, kdy stále převážíme stejné množství balíků jako před Vánoci, je každé oslabení týmu nežádoucí.

Zaznamenal jste, že by stoupnul počet zásilek nějakého druhu či velikosti? Kvůli uzávěře většiny obchodů nejde fyzicky téměř nic pořídit, proto lidé objednávají přes internet a vy musíte rozvážet prakticky cokoli, je to tak?

Dřív trvala vánoční sezóna 5 týdnů, nyní již pátý měsíc. Tím, že se v obchodech nedá celá řada věcí koupit, si lidé často pořizují i drobnosti. Významně tedy narostl počet menších balíčků. U našich zákazníků ze zdravotnického segmentu, jako jsou internetové lékárny či e-shopy se zdravotnickými potřebami včetně roušek, jsme zaznamenali mnohonásobně vyšší množství zásilek ve srovnání s předkoronavirovou dobou. Lidé také častěji požadují doručení na domácí adresu, protože pracují na home-office nebo jsou v karanténě. Díky zvýšené poptávce jsou nyní plná i výdejní místa, GLS ParcelShopy. Těší nás, že jsme pomohli stovkám kamenných prodejen, a to nejen prostřednictvím udělení licence na ParcelShop, ale i v začátcích jejich internetového prodeje. Již začátkem léta jsme totiž zprovoznili portál e-Balík Profi, kde mohou ihned a bez nutnosti uzavírání smlouvy posílat svoje balíky za výhodné ceny. Provoz na našem portálu e-Balík, který slouží pro objednávání přepravy i pro soukromé odesílatele, je na desetinásobku loňského roku.

Jak dlouho se své profesi věnujete?

V GLS pracuji třináctým rokem, takže českou pobočku „vychovávám“ již od jejích dětských let 😊.

Máte nějaký svůj tip nebo recept, jak si udržet v současné době zdravou mysl?

Je zcela zásadní, když pracujete v soudržném týmu, který práce baví. Na jaře jsme velice rychle převedli maximum lidí z centrály na home-office, ale díky moderním technologiím můžeme udržovat i normální mezilidskou komunikaci. Ta je pro zvládání současné doby zcela zásadní. Pomoci nám s tím mohou i naši zákazníci. Stačí, když se na kurýra, který přiveze balíček, usmějí a prohodí s ním pár vlídných slov. Určitě je dobré také pravidelně chodit do přírody a mít i nějaký pozitivní cíl. Už jste letos zasadili nějaký strom? Doporučuji!

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

09. 04. 2021  | Kategorie:  AktualityLidé

Balíky nás baví, proto jsme vždy našli kreativní řešení a vzájemně se podpořili, říká Pavel Včela

Koronavirová krize a nouzový stav ovlivnily každého. Jak současnou situaci hodnotí ředitel GLS Česká republika Pavel Včela?

Jak se Vám aktuálně profesně daří?

GLS je jako balíkový přepravce součástí základní, ne-li přímo kritické infrastruktury země z hlediska fungování hospodářství i osobního života lidí. Aktuálně jsem plně vytížen zajímavou a náročnou prací, která nejen mě, ale i mé kolegy těší a naplňuje. Takže unaven-spokojen.

Pracujete v oboru, který je za poslední rok více než maximálně vytížen. Jak to Vy i Vaši kolegové zvládáte?

GLS vloni oslavila 15 let od založení pobočky v České republice. Za tu dobu zde vznikl dynamický a nadšený tým profesionálů, z nichž mnozí provázejí firmu od jejích počátků, a jsou tedy zvyklí si poradit s každou situací. Pro nás byl pandemický rok 2020 „jen“ další, i když zcela nečekanou výzvou. Bylo velmi povzbuzující vidět, jak rychle a efektivně se nám podařilo zavést zcela nová opatření ve všech našich více než 1 400 přepravních uzlech nejen v České republice, ale i po celé Evropě. Ani když byla situace nejvážnější, třeba hned na začátku v Itálii nebo Francii, nedošlo k přerušení provozu naší sítě. A protože nás balíky baví, vždy jsme našli kreativní řešení, vzájemně se podpořili a neztratili optimismus. Za to patří všem kolegyním a kolegům upřímný dík.

Dalo by se říct, že i Vaše práce je v první linii. Denně jste v kontaktu se zákazníky. Jak moc je těžké chránit se před koronavirem?

Nejtěžší situace byla loni na jaře, kdy nám chyběly bližší informace o viru a zejména jakákoliv podpora ze strany státu při ochraně obyvatel. Kámen mi spadl ze srdce, když jsme sehnali první várku chemikálií na vlastní výrobu dezinfekce, a mohli jsme tak udělat první kroky při ochraně našich spolupracovníků i zákazníků. Zavedená opatření jsme nezmírnili ani v letním mezidobí. Stala se součástí našich procesů. Přesto jsme stále ve střehu a snažíme se situaci nepodcenit, protože v období, kdy stále převážíme stejné množství balíků jako před Vánoci, je každé oslabení týmu nežádoucí.

Zaznamenal jste, že by stoupnul počet zásilek nějakého druhu či velikosti? Kvůli uzávěře většiny obchodů nejde fyzicky téměř nic pořídit, proto lidé objednávají přes internet a vy musíte rozvážet prakticky cokoli, je to tak?

Dřív trvala vánoční sezóna 5 týdnů, nyní již pátý měsíc. Tím, že se v obchodech nedá celá řada věcí koupit, si lidé často pořizují i drobnosti. Významně tedy narostl počet menších balíčků. U našich zákazníků ze zdravotnického segmentu, jako jsou internetové lékárny či e-shopy se zdravotnickými potřebami včetně roušek, jsme zaznamenali mnohonásobně vyšší množství zásilek ve srovnání s předkoronavirovou dobou. Lidé také častěji požadují doručení na domácí adresu, protože pracují na home-office nebo jsou v karanténě. Díky zvýšené poptávce jsou nyní plná i výdejní místa, GLS ParcelShopy. Těší nás, že jsme pomohli stovkám kamenných prodejen, a to nejen prostřednictvím udělení licence na ParcelShop, ale i v začátcích jejich internetového prodeje. Již začátkem léta jsme totiž zprovoznili portál e-Balík Profi, kde mohou ihned a bez nutnosti uzavírání smlouvy posílat svoje balíky za výhodné ceny. Provoz na našem portálu e-Balík, který slouží pro objednávání přepravy i pro soukromé odesílatele, je na desetinásobku loňského roku.

Jak dlouho se své profesi věnujete?

V GLS pracuji třináctým rokem, takže českou pobočku „vychovávám“ již od jejích dětských let 😊.

Máte nějaký svůj tip nebo recept, jak si udržet v současné době zdravou mysl?

Je zcela zásadní, když pracujete v soudržném týmu, který práce baví. Na jaře jsme velice rychle převedli maximum lidí z centrály na home-office, ale díky moderním technologiím můžeme udržovat i normální mezilidskou komunikaci. Ta je pro zvládání současné doby zcela zásadní. Pomoci nám s tím mohou i naši zákazníci. Stačí, když se na kurýra, který přiveze balíček, usmějí a prohodí s ním pár vlídných slov. Určitě je dobré také pravidelně chodit do přírody a mít i nějaký pozitivní cíl. Už jste letos zasadili nějaký strom? Doporučuji!

Zapomněli jsme něco sdělit? Něco jste zde nenalezli nebo se chcete na něco zeptat? Napište nám, budeme rádi.