+420 567 771 111  |  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

+420 567 771 111  info@gls-czech.com

Balíky nás baví, proto jsme vždy našli kreativní řešení a vzájemně se podpořili, říká Pavel Včela

Koronavirová krize a nouzový stav ovlivnily každého. Jak současnou situaci hodnotí ředitel GLS Česká republika Pavel Včela?

  • Jak se Vám aktuálně profesně daří?

GLS je jako balíkový přepravce součástí základní, ne-li přímo kritické infrastruktury země z hlediska fungování hospodářství i osobního života lidí. Aktuálně jsem plně vytížen zajímavou a náročnou prací, která nejen mě, ale i mé kolegy těší a naplňuje. Takže unaven-spokojen.

  • Pracujete v oboru, který je za poslední rok více než maximálně vytížen. Jak to Vy i Vaši kolegové zvládáte?

GLS vloni oslavila 15 let od založení pobočky v České republice. Za tu dobu zde vznikl dynamický a nadšený tým profesionálů, z nichž mnozí provázejí firmu od jejích počátků, a jsou tedy zvyklí si poradit s každou situací. Pro nás byl pandemický rok 2020 „jen“ další, i když zcela nečekanou výzvou. Bylo velmi povzbuzující vidět, jak rychle a efektivně se nám podařilo zavést zcela nová opatření ve všech našich více než 1 400 přepravních uzlech nejen v České republice, ale i po celé Evropě. Ani když byla situace nejvážnější, třeba hned na začátku v Itálii nebo Francii, nedošlo k přerušení provozu naší sítě. A protože nás balíky baví, vždy jsme našli kreativní řešení, vzájemně se podpořili a neztratili optimismus. Za to patří všem kolegyním a kolegům upřímný dík.

  • Dalo by se říct, že i Vaše práce je v první linii. Denně jste v kontaktu se zákazníky. Jak moc je těžké chránit se před koronavirem?

Nejtěžší situace byla loni na jaře, kdy nám chyběly bližší informace o viru a zejména jakákoliv podpora ze strany státu při ochraně obyvatel. Kámen mi spadl ze srdce, když jsme sehnali první várku chemikálií na vlastní výrobu dezinfekce, a mohli jsme tak udělat první kroky při ochraně našich spolupracovníků i zákazníků. Zavedená opatření jsme nezmírnili ani v letním mezidobí. Stala se součástí našich procesů. Přesto jsme stále ve střehu a snažíme se situaci nepodcenit, protože v období, kdy stále převážíme stejné množství balíků jako před Vánoci, je každé oslabení týmu nežádoucí.

  • Zaznamenal jste, že by stoupnul počet zásilek nějakého druhu či velikosti? Kvůli uzávěře většiny obchodů nejde fyzicky téměř nic pořídit, proto lidé objednávají přes internet a vy musíte rozvážet prakticky cokoli, je to tak?

Dřív trvala vánoční sezóna 5 týdnů, nyní již pátý měsíc. Tím, že se v obchodech nedá celá řada věcí koupit, si lidé často pořizují i drobnosti. Významně tedy narostl počet menších balíčků. U našich zákazníků ze zdravotnického segmentu, jako jsou internetové lékárny či e-shopy se zdravotnickými potřebami včetně roušek, jsme zaznamenali mnohonásobně vyšší množství zásilek ve srovnání s předkoronavirovou dobou. Lidé také častěji požadují doručení na domácí adresu, protože pracují na home-office nebo jsou v karanténě. Díky zvýšené poptávce jsou nyní plná i výdejní místa, GLS ParcelShopy. Těší nás, že jsme pomohli stovkám kamenných prodejen, a to nejen prostřednictvím udělení licence na ParcelShop, ale i v začátcích jejich internetového prodeje. Již začátkem léta jsme totiž zprovoznili portál e-Balík Profi, kde mohou ihned a bez nutnosti uzavírání smlouvy posílat svoje balíky za výhodné ceny. Provoz na našem portálu e-Balík, který slouží pro objednávání přepravy i pro soukromé odesílatele, je na desetinásobku loňského roku.

  • Jak dlouho se své profesi věnujete?

V GLS pracuji třináctým rokem, takže českou pobočku „vychovávám“ již od jejích dětských let 😊.

  • Máte nějaký svůj tip nebo recept, jak si udržet v současné době zdravou mysl?

Je zcela zásadní, když pracujete v soudržném týmu, který práce baví. Na jaře jsme velice rychle převedli maximum lidí z centrály na home-office, ale díky moderním technologiím můžeme udržovat i normální mezilidskou komunikaci. Ta je pro zvládání současné doby zcela zásadní. Pomoci nám s tím mohou i naši zákazníci. Stačí, když se na kurýra, který přiveze balíček, usmějí a prohodí s ním pár vlídných slov. Určitě je dobré také pravidelně chodit do přírody a mít i nějaký pozitivní cíl. Už jste letos zasadili nějaký strom? Doporučuji!

Balíky nás baví, proto jsme vždy našli kreativní řešení a vzájemně se podpořili, říká Pavel Včela

Koronavirová krize a nouzový stav ovlivnily každého. Jak současnou situaci hodnotí ředitel GLS Česká republika Pavel Včela?

  • Jak se Vám aktuálně profesně daří?
GLS je jako balíkový přepravce součástí základní, ne-li přímo kritické infrastruktury země z hlediska fungování hospodářství i osobního života lidí. Aktuálně jsem plně vytížen zajímavou a náročnou prací, která nejen mě, ale i mé kolegy těší a naplňuje. Takže unaven-spokojen.
  • Pracujete v oboru, který je za poslední rok více než maximálně vytížen. Jak to Vy i Vaši kolegové zvládáte?
GLS vloni oslavila 15 let od založení pobočky v České republice. Za tu dobu zde vznikl dynamický a nadšený tým profesionálů, z nichž mnozí provázejí firmu od jejích počátků, a jsou tedy zvyklí si poradit s každou situací. Pro nás byl pandemický rok 2020 „jen“ další, i když zcela nečekanou výzvou. Bylo velmi povzbuzující vidět, jak rychle a efektivně se nám podařilo zavést zcela nová opatření ve všech našich více než 1 400 přepravních uzlech nejen v České republice, ale i po celé Evropě. Ani když byla situace nejvážnější, třeba hned na začátku v Itálii nebo Francii, nedošlo k přerušení provozu naší sítě. A protože nás balíky baví, vždy jsme našli kreativní řešení, vzájemně se podpořili a neztratili optimismus. Za to patří všem kolegyním a kolegům upřímný dík.
  • Dalo by se říct, že i Vaše práce je v první linii. Denně jste v kontaktu se zákazníky. Jak moc je těžké chránit se před koronavirem?
Nejtěžší situace byla loni na jaře, kdy nám chyběly bližší informace o viru a zejména jakákoliv podpora ze strany státu při ochraně obyvatel. Kámen mi spadl ze srdce, když jsme sehnali první várku chemikálií na vlastní výrobu dezinfekce, a mohli jsme tak udělat první kroky při ochraně našich spolupracovníků i zákazníků. Zavedená opatření jsme nezmírnili ani v letním mezidobí. Stala se součástí našich procesů. Přesto jsme stále ve střehu a snažíme se situaci nepodcenit, protože v období, kdy stále převážíme stejné množství balíků jako před Vánoci, je každé oslabení týmu nežádoucí.
  • Zaznamenal jste, že by stoupnul počet zásilek nějakého druhu či velikosti? Kvůli uzávěře většiny obchodů nejde fyzicky téměř nic pořídit, proto lidé objednávají přes internet a vy musíte rozvážet prakticky cokoli, je to tak?
Dřív trvala vánoční sezóna 5 týdnů, nyní již pátý měsíc. Tím, že se v obchodech nedá celá řada věcí koupit, si lidé často pořizují i drobnosti. Významně tedy narostl počet menších balíčků. U našich zákazníků ze zdravotnického segmentu, jako jsou internetové lékárny či e-shopy se zdravotnickými potřebami včetně roušek, jsme zaznamenali mnohonásobně vyšší množství zásilek ve srovnání s předkoronavirovou dobou. Lidé také častěji požadují doručení na domácí adresu, protože pracují na home-office nebo jsou v karanténě. Díky zvýšené poptávce jsou nyní plná i výdejní místa, GLS ParcelShopy. Těší nás, že jsme pomohli stovkám kamenných prodejen, a to nejen prostřednictvím udělení licence na ParcelShop, ale i v začátcích jejich internetového prodeje. Již začátkem léta jsme totiž zprovoznili portál e-Balík Profi, kde mohou ihned a bez nutnosti uzavírání smlouvy posílat svoje balíky za výhodné ceny. Provoz na našem portálu e-Balík, který slouží pro objednávání přepravy i pro soukromé odesílatele, je na desetinásobku loňského roku.
  • Jak dlouho se své profesi věnujete?
V GLS pracuji třináctým rokem, takže českou pobočku „vychovávám“ již od jejích dětských let.
  • Máte nějaký svůj tip nebo recept, jak si udržet v současné době zdravou mysl?
Je zcela zásadní, když pracujete v soudržném týmu, který práce baví. Na jaře jsme velice rychle převedli maximum lidí z centrály na home-office, ale díky moderním technologiím můžeme udržovat i normální mezilidskou komunikaci. Ta je pro zvládání současné doby zcela zásadní. Pomoci nám s tím mohou i naši zákazníci. Stačí, když se na kurýra, který přiveze balíček, usmějí a prohodí s ním pár vlídných slov. Určitě je dobré také pravidelně chodit do přírody a mít i nějaký pozitivní cíl. Už jste letos zasadili nějaký strom? Doporučuji!
Kategorie:

Balíky nás baví, proto jsme vždy našli kreativní řešení a vzájemně se podpořili, říká Pavel Včela

Koronavirová krize a nouzový stav ovlivnily každého. Jak současnou situaci hodnotí ředitel GLS Česká republika Pavel Včela?

  • Jak se Vám aktuálně profesně daří?
GLS je jako balíkový přepravce součástí základní, ne-li přímo kritické infrastruktury země z hlediska fungování hospodářství i osobního života lidí. Aktuálně jsem plně vytížen zajímavou a náročnou prací, která nejen mě, ale i mé kolegy těší a naplňuje. Takže unaven-spokojen.
  • Pracujete v oboru, který je za poslední rok více než maximálně vytížen. Jak to Vy i Vaši kolegové zvládáte?
GLS vloni oslavila 15 let od založení pobočky v České republice. Za tu dobu zde vznikl dynamický a nadšený tým profesionálů, z nichž mnozí provázejí firmu od jejích počátků, a jsou tedy zvyklí si poradit s každou situací. Pro nás byl pandemický rok 2020 „jen“ další, i když zcela nečekanou výzvou. Bylo velmi povzbuzující vidět, jak rychle a efektivně se nám podařilo zavést zcela nová opatření ve všech našich více než 1 400 přepravních uzlech nejen v České republice, ale i po celé Evropě. Ani když byla situace nejvážnější, třeba hned na začátku v Itálii nebo Francii, nedošlo k přerušení provozu naší sítě. A protože nás balíky baví, vždy jsme našli kreativní řešení, vzájemně se podpořili a neztratili optimismus. Za to patří všem kolegyním a kolegům upřímný dík.
  • Dalo by se říct, že i Vaše práce je v první linii. Denně jste v kontaktu se zákazníky. Jak moc je těžké chránit se před koronavirem?
Nejtěžší situace byla loni na jaře, kdy nám chyběly bližší informace o viru a zejména jakákoliv podpora ze strany státu při ochraně obyvatel. Kámen mi spadl ze srdce, když jsme sehnali první várku chemikálií na vlastní výrobu dezinfekce, a mohli jsme tak udělat první kroky při ochraně našich spolupracovníků i zákazníků. Zavedená opatření jsme nezmírnili ani v letním mezidobí. Stala se součástí našich procesů. Přesto jsme stále ve střehu a snažíme se situaci nepodcenit, protože v období, kdy stále převážíme stejné množství balíků jako před Vánoci, je každé oslabení týmu nežádoucí.
  • Zaznamenal jste, že by stoupnul počet zásilek nějakého druhu či velikosti? Kvůli uzávěře většiny obchodů nejde fyzicky téměř nic pořídit, proto lidé objednávají přes internet a vy musíte rozvážet prakticky cokoli, je to tak?
Dřív trvala vánoční sezóna 5 týdnů, nyní již pátý měsíc. Tím, že se v obchodech nedá celá řada věcí koupit, si lidé často pořizují i drobnosti. Významně tedy narostl počet menších balíčků. U našich zákazníků ze zdravotnického segmentu, jako jsou internetové lékárny či e-shopy se zdravotnickými potřebami včetně roušek, jsme zaznamenali mnohonásobně vyšší množství zásilek ve srovnání s předkoronavirovou dobou. Lidé také častěji požadují doručení na domácí adresu, protože pracují na home-office nebo jsou v karanténě. Díky zvýšené poptávce jsou nyní plná i výdejní místa, GLS ParcelShopy. Těší nás, že jsme pomohli stovkám kamenných prodejen, a to nejen prostřednictvím udělení licence na ParcelShop, ale i v začátcích jejich internetového prodeje. Již začátkem léta jsme totiž zprovoznili portál e-Balík Profi, kde mohou ihned a bez nutnosti uzavírání smlouvy posílat svoje balíky za výhodné ceny. Provoz na našem portálu e-Balík, který slouží pro objednávání přepravy i pro soukromé odesílatele, je na desetinásobku loňského roku.
  • Jak dlouho se své profesi věnujete?
V GLS pracuji třináctým rokem, takže českou pobočku „vychovávám“ již od jejích dětských let.
  • Máte nějaký svůj tip nebo recept, jak si udržet v současné době zdravou mysl?
Je zcela zásadní, když pracujete v soudržném týmu, který práce baví. Na jaře jsme velice rychle převedli maximum lidí z centrály na home-office, ale díky moderním technologiím můžeme udržovat i normální mezilidskou komunikaci. Ta je pro zvládání současné doby zcela zásadní. Pomoci nám s tím mohou i naši zákazníci. Stačí, když se na kurýra, který přiveze balíček, usmějí a prohodí s ním pár vlídných slov. Určitě je dobré také pravidelně chodit do přírody a mít i nějaký pozitivní cíl. Už jste letos zasadili nějaký strom? Doporučuji!